نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس از دید آمار و ارقام

شرکت‌های بسیاری توانسته‌اند تا به سراغ نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس بروند و محصولات جدید و فناوری‌های مدرن خود را در این نمایشگاه معرفی کنند. در این بخش نگاهی کوتاه به برخی از برترین محصولات عرضه شده در این نمایشگاه خواهیم انداخت.

نخستین مورد را می‌توان مربوط به شرکت ولوو دانست که سیستم عضویت برای بهره‌مندی از خدمات را ارائه کرد. شرکت فولکس‌واگن نیز با ارائه خودروی تمام الکترونیکی خود توانست تا بسیاری از مراجعان را به خود جذب کند.

محصول جدید ولوو که XC40 نام دارد، با قیمت 600 دلار به کاربران عرضه خواهد شد. این قیمت شامل مالیات و پوشش خدمات 24 ساعته در تمام روزهای هفته است و به گفته شرکت سازنده تنها باید هزینه سوخت آن را پرداخت کنید.

مدل جدید خودروی تسلا که با نام مدل 3 شناخته می‌شود می‌تواند مسافت 496 کیلومتر را با یک بار شارژ به حرکت ادامه بدهد و با قیمت 44 هزار دلار آمریکا به بازار عرضه می‌شود.

دیگر فناوری خودروی ویژه را باید شارژ شدن 12 دقیقه‌ای باتری سامسونگ دانست. این ابتری گرافن لیتیوم یونی می‌تواند 45 درصد بیشتر از باتری‌های هم‌اندازه خود انرژی در خود ذخیره کند.

خودروی فولکس‌واگن I.D. Crozz که یک خودروی الکتریکی است نیز می‌تواند قدرت موتور 302 اسب بخار را به کاربران خود عرضه کند. البته این محصول قرار است تا در سال 2020 به بازار عرضه شود.

منبع: engadget

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا