برگزاری بزرگترین رویداد مهندسی برق و کامپیوتر کشور در دانشگاه شریف

 بیست و سومین کنفرانس مهندسی برق ایران توسط دانشگاه صنعتی شریف و کمیته دائمی کنفرانس برق در اردیبهشت‌ ماه 1394 برگزار می‌شود. این کنفرانس بزرگترین و قدیمی‌ترین رویداد علمی است که در زمینه مهندسی برق و کامپیوتر در کشور برگزار می‌شود.بیست و سومین کنفرانس مهندسی برق ایران با هدف گسترش دانش فنی از طریق ایجاد محیطی جهت تبادل نظر علمی و فنی، ارائه دستاوردهای علمی و صنعتی آن‌ها، تبادل نظر در مورد مشکلات این حوزه (چه در صنعت و چه در دانشگاه)، آشنایی با مسائل و دستاوردهای روز این حوزه، ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی، دریافت آموزش‌های کوتاه‌مدت و همچنین تشویق مشارکت محققان برنامه‌ریزی شده است.

بنابر این گزارش، کمیته برگزارکننده بیست و سومین کنفرانس مهندسی برق درصدد است با برگزاری برنامه‌های جانبی شامل کارگاه‌های آموزشی کوتاه مدت، میزگردهای تخصصی و برپایی نمایشگاه تجهیزات مهندسی برق، علاقه‌مندان را با آخرین دستاوردهای دانش فنی در زمینه‌های مختلف مهندسی برق آشنا سازد.

در این راستا، در طول کنفرانس محققان یافته‌های خود را به صورت مقالات علمی ارائه می‌کنند، همچنین سخنرانی‌های کلیدی توسط شخصیت‌های مهم علمی و صنعتی ارائه خواهد شد، صنایع به معرفی دستاوردهای صنعتی خود در نمایشگاه خواهند پرداخت و کارگاه‌های آموزشی توسط متخصصان صنعت و دانشگاه برگزار خواهد شد.

گفتنی‌ است، مراسم افتتاحیه‌ این کنفرانس روز سه شنبه 22 اردیبهشت‌ ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود، در این کنفرانس از پروفسور بهزاد رضوی، استاد دانشگاه کالیفرنیا (UCLA) و فارغ‌ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف، پروفسور کریستین ژوتن، پروفسور محمد شاهیده‌پور، پروفسور صفی‌الدین صفوی نائینی، پروفسور علی محمدجعفری، پروفسور راشد محصل برای سخنرانی‌های کلیدی دعوت به عمل آمده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://icee2015.conf.sharif.edu مراجعه نمایند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا