ساخت سریع‌ترین دوچرخه دنیا با ضریب ایمنی بالا

به گزارش ایسنا، این دوچرخه که Babel Bike نام دارد، توسط شرکت Crispin Sinclair Innovation ارائه خواهد شد. این دوچرخه نیمه‌خوابیده، مجهز به قفسه‌ای حفاظتی حول دوچرخه‌سوار خواهد بود و در دو مدل پدال غیرالکتریکی و پدال الکتریکی تولید می‌شود. کاربران می‌توانند خود پدال بزنند و در صورت نیاز از پدال الکتریکی کمک بگیرند.علاوه بر قفسه گرد آن، ویژگی‌های ایمنی دیگر دوچرخه شامل کمربند ایمنی، محافظ‌های فولادی پا، بوق خودرو، آینه‌های عقبی و یک بسته نوردهی است که حاوی چراغ‌های جلو و عقب بوده و این چراغ‌ها به صورت خودکار فعال می‌شوند.

این دوچرخه مجهز به چراغ‌های راهنمای چرخشی، چراغ‌های خطر و چراغ‌های ترمز است و در آزمایش‌های انجام‌شده، قفسه این دوچرخه، هنگام ضربه‌خوردن توسط کامیون‌های حمل‌ونقل، امکان حفاظت از دوچرخه‌سوار و ممانعت از تصادف را فراهم کرد.یکی دیگر از ویژگی‌های دوچرخه جدید، یک پیشرانه مهر و موم‌شده داخلی، ترمزهای هیدرولیک Shimano، جای گوشی هوشمند بر روی دسته دوچرخه و یک بسته امنیتی انتخابی است.

مدل پدال-الکتریکی دارای یک موتور Shimano STEPS و 250 واتی است که با یک باتری لیتیم-یون 11.6 آمپرساعت، 36 ولتی و قابل‌حذف‌شدن نیرودهی می‌شود.شارژ چهارساعته بسته به سطح مقاومت الکتریکی برای طی 80 تا 129 کیلومتر مناسب است؛ سرعت الکتریکی حداکثر دوچرخه 32 کیلومتر در ساعت برای آمریکا یا 25 کیلومتر در ساعت در اروپاست. شرکت سازنده در حال جمع‌آوری بودجه برای تجاری‌سازی سریع‌ترین دوچرخه دنیاست.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا