تصویر جدیدی از دوربین لایکا CL منتشر شد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،دوربین‌های بدون آینه درواقع حد وسطی میان دوربین‌های کامپکت و DSLR هستند. درواقع این دوربین‌ها مانند مدل‌های کامپکت از ویژگی‌هایی مانند راحتی در حمل و استفاده برخوردار هستند. علاوه بر آن، کیفیت تصاویر ثبت شده با دوربین‌های بدون آینه تا حدودی به کیفیت دوربین‌های DSLR می‌رسد و امکان تعویض لنز نیز از مزیت بزرگ آنها محسوب می‌شود.

شرکت لایکا، به عنوان یکی از پیشگامان در عرضه تولید دوربین‌های بدون آینه، به‌زودی محصول جدیدی را به نام دوربین لایکا CL عرضه می‌کند.

این دوربین از مشخصات جالبی برخوردار است که در ادامه به آنها اشاره می‌شود. علاوه بر آن، تصویری نیز از دوربین لایکا CL منتشر شده و در فضای مجازی قرار گرفته است.

برای مدتی می‌شود که شایعاتی از وجود این محصول در فضای مجازی قرار گرفته است، اما اطلاعاتی از زمان رونمایی دوربین لایکا CL در اختیار نداریم. انتشار تصویری از این محصول، آن هم با کیفیت بالا نشان می‌دهد که به زمان معرفی دوربین جدید لایکا نزدیک شده‌ایم.

در شایعات اخیر به بهره بردن دوربین لایکا CL از یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی APS-C اشاره شده است. از این سنسور در دوربین لایکا TL2 نیز استفاده شده بود. روی دوربین از قابلیت TL-mount استفاده شده تا بتوان به راحتی لنزها را تعویض کرد. همچنین EVF نیز بهینه شده و از یک شاتر مکانیکی 1/8000 استفاده شده است.

البته دوربین لایکا CL فاقد امکاناتی مانند GPS ،IBIS یا PDAF است که تاحدودی از ارزش خرید این محصول می‌کاهد. لایکا احتمالا از این دوربین در ۱ آذر رونمایی کرده و سپس به قیمت ۳۰۰۰ دلار روانه بازار می‌کند.

دوربین لایکا CL

لایکا در میان طرفداران گوشی‌های هوشمند به دلیل همکاری با هواوی در ساخت عدسی برای دوربین اصلی پرچم‌داران این شرکت شناخته شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا