ایسوس از لپ تاپ ROG Strix GL702ZC با پردازنده رایزن 7 رونمایی کرد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،تقریبا اکثر لپ تاپ‌های گیمینگ موجود در بازار از پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کنند. البته به نظر می‌رسد که این روند با ورود پردازنده‌های جدید AMD تغییر یابد.

برای شروع این تغییر، ایسوس با AMD همکاری کرده تا اولین لپ تاپ گیمینگ مجهز به پردازنده رایزن 7 را بسازد. این لپ تاپ ROG Strix GL702ZC نام دارد. در این محصول از یک نمایشگر ۱۷.۳ اینچی فول اچ‌دی با پنل IPS LCD استفاده شده که نور را منعکس نمی‌کند.

لپ تاپ ROG Strix GL702ZC با تکنولوژی Freesnync سازگار است تا فریم ریت خروجی کارت گرافیک با نمایشگر برابر شود. درواقع این تکنولوژی از دو یا چند تکه شدن تصویر خروجی جلوگیری کرده و تجربه بهتری در اجرای بازی‌ها به کاربر ارائه می‌دهد.

در لپ تاپ ROG Strix GL702ZC از یک پردازنده رایزن 7 با فرکانس ۱۷۰۰ مگاهرتز، پردازنده گرافیکی Radeon RX580 (دارای ۴ گیگابایت حافظه رم) و ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR4 استفاده شده که البته امکان ارتقای حافظه رم تا سقف ۳۲ گیگابایت وجود دارد.

برای حافظه ذخیره‌سازی امکان استفاده از یک SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت به همراه هارد یک ترابایتی در نظر گرفته شده است. یک کارت خوان چند فرمته، وب‌کم، بلوتوث ۴.۲ و ارتباطات وای‌فای از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ ROG Strix GL702ZC محسوب می‌شود.

ایسوس در لپ تاپ ROG Strix GL702ZC از ۳ درگاه USB 3.0، یک درگاه USB-C، جک اترنت، درگاه HDMI و یک درگاه DisplayPort استفاده کرده است. ابعاد این دستگاه از یک باتری ۴ سلولی بهره می‌برد. البته در مورد عمر مفید این باتری اطلاعاتی منتشر نشده است، اما با در نظر گرفتن محصولات قبلی ایسوس، مشکلی در استفاده طولانی مدت از این دستگاه ندارید. انتظار می‌رود لپ تاپ ROG Strix GL702ZC به قیمت ۱۵۰۰ دلار روانه بازار شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا