لنوو از تبلت‌های جدید Tab 7 و Tab 7 Essential رونمایی کرد

به گزارش سیناپرس به نقل از دی جی کالا مگ،شرکت لنوو دو تبلت جدید ارزان‌قیمت معرفی کرده. این تبلت‌ها با نام‌های Tab 7 و Tab 7 Essential معرفی شده و به ترتیب قیمت‌های ۹۹٫۹۹ و ۷۹٫۹۹ دلار دارد.

طبیعتا با این قیمت‌ها نباید انتظار قدرت زیادی از این تبلت‌ها داشته باشید اما این محصولات برای کودکان و برای کاربرانی که اولین تجربه استفاده از تبلت اندرویدی را دارند گزینه مناسبی به نظر می‌رسد.

مدل گران‌قیمت‌تر یعنی Tab 7 یک نمایشگر ۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ دارد. این مدل به یک دوربین پشتی ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز شده است. تراشه ۴ هسته‌ای MediaTek MT8161 با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز، یک گیگابایت ر­م و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی از جمله ویژگی‌های دیگر این تبلت هستند.

اما Lenovo Tab 7 Essential که مدل ارزان‌قیمت‌تر است صفحه‌نمایشی از نظر اندازه مشابه با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل دارد. درون این دستگاه از تراشه چهارهسته‌ای MediaTek MT8167D استفاده شده و یک گیگابایت رم در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی از سایر ویژگی‌های این تبلت است.

باید به این موضوع اشاره کنیم که هر دو تبلت مورد بحث با هر بار شارژ حدود ۱۵ ساعت کار می‌کنند. این مدل‌ها از شبکه Wi-Fi پشتیبانی می‌کنند اما سیم‌کارت‌خور نیستند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا