شرکت والت دیزنی می خواهد کمپانی فاکس قرن بیستم را بخرد!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،طبق شایعاتی که در فضای مجازی قرار گرفته است شرکت والت دیزنی می‌خواهد یک خرید بزرگ دیگر انجام دهد. این شرکت در حال مذاکره با سران فاکس است تا این شرکت فعال در زمینه ساخت فیلم و سریال را خریدا کند.

این کار باعث می‌شود دیزنی به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در صنعت سینما تبدیل شده و سهم بیشتری از این صنعت پردرآمد را به اختیار بگیرد. البته آنچه مد نظر دیزنی است تنها زیرمجموعه فاکس به نام فاکس قرن بیستم است که شامل استودیوهای ساخت سریال و فیلم و همچنین حق امتیازها می‌شود. با این حساب، بخش ورزش و اخبار شامل این قرارداد نمی‌شود.

فاکس با فروش مجموعه کوچک‌تر فاکس قرن بیستم می‌تواند به پول کلانی برسد. البته اینگونه که به نظر می‌رسد فاکس علاقه‌ای به فروش بخش‌های ورزشی، اخبار و کسب‌وکار را ندارد. با پول به دست آمده، فاکس می‌تواند در زمینه‌هایی مذکور با قدرت بیشتری فعالیت کند که البته انجام چنین کاری منطقی نیز به نظر می‌رسد.

دیزنی با خرید فاکس قرن بیستم و بخش سرگرمی این شرکت می‌تواند کنترل شبکه‌های موفقی مانند Sky ،Star ،FX و نشنال جئوگرافی را به دست بگیرد. جالب است بدانید هم‌اکنون دیزنی مالک پیکسار، لوکاس فیلم و مارول است. خرید فاکس قرن بیستم می‌تواند دیزنی را تبدیل به بزرگ‌ترین شرکت در زمینه تفریح و سرگرمی تبدیل سازد.

متاسفانه هنوز در مورد رقم پیشنهادی و جزئیات دیگر قرارداد اطلاعاتی منتشر نشده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا