نحوه حضور موثر در نمایشگاههای خارجی آموزش داده می شود

به گزارش سیناپرس به نقل از مهر،کریدور صادرات محصولات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای افزایش صادرات و بر طرف سازی چالش های شرکتها اقدام به برگزاری کارگاههای آموزشی می کند.

کارگاه آموزشی «نحوه حضور موثر در نمایشگاه های خارجی» برای شرکتهای دانش بنیان توسط کارگزار کریدور در  روز پنجشنبه ۱۱ آبان ۹۶ برگزار می شود.

این دوره آموزشی با هدف «حضور و چرایی حضور در نمایشگاه های خارجی»، «برنامه ریزی و انتخاب نمایشگاه»، «تفاوت نمایشگاه های B۲B با سایر نمایشگاه ها»، «استراتژی مناسب جهت حضور در نمایشگاه خارجی» و مهمترین هدف توسعه صادرات (اعطای نمایندگی به بازرگانان و یافتن مشتریان نهایی) دایر می شود.

همچنین در این کارگاه آموزشی بایدها و نبایدهای حضور در نمایشگاه (اعم از اصول تشریفات، پرزنت، نحوه تعامل با ویزیتورها، دریافت اطلاعات، فرم ها، مستندسازی اطلاعات بازرگانی نمایشگاه، مذاکرات در نمایشگاه) و چگونگی معرفی برند تجاری به شرکت های آموزش داده می شود.

شرکت های دانش بنیان می توانند از تخفیف ۷۰ درصدی برای حضور در این دوره های آموزشی برخوردار شوند. این کارگاه در مرکز علمی کاربردی چرم تهران دایر می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا