مشکل باتری آیفون 8 اپل ادامه دارد

آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اپل به تازگی معرفی شده‌اند و عرضه آن‌ها هم در بسیاری از بازارهای جهانی آغاز شده است. از زمان عرضه این دو محصول گزارش‌های زیادی در مورد انفجار باتری آن‌ها منتشر شده است. به یک نمونه از این حوادث اشاره کرده بودیم که از انفجار بدون دلیل باتری آیفون 8 پلاس اپل خبر می‌داد. حال گزارش مشابه و جدیدی در این راستا به دست آمده است!

طبق گزارش‌های به دست آمده، باتری یک دستگاه آیفون 8 در کشور چین بدون دلیل دچار تورم شده و این تورم به قدری زیاد بوده که منجر به ترک خوردن و شکستن پنل پشت آیفون شده است. صاحب این آیفون 8 خانمی به نام شیائومین است. وی اشاره کرده که آیفون 8 او در حال شارژ بوده و هیچ مشکلی نداشته، اما ناگهان صدای ترک خوردن شیشه پنل پشت دستگاه وی را از بروز مشکلی باخبر کرده است.

خانم شیائومین اشاره می‌کند که بعد از دیدن متورم شدن بدنه آیفون 8 ترسیده بود و زمانی که دود از بدنه گوشی خارج شد ترس وی هم بیشتر گردید و اولین فکری که به ذهن او رسید این بود که بر روی آیفونش آب بریزد! اگرچه این کار به هیچ وجه درست نیست اما خانم شیائومین آن را انجام داد و به شکل معجزه‌آسایی از انفجار باتری گوشی خود جلوگیری کرد. این شهروند چینی عکس‌هایی را از گوشی آیفون 8 خود گرفته و آن‌ها را برای اپل ارسال کرده است.

خانم شیائومین امیدوار است تا اپل در قبال این عکس‌ها و اتفاق رخ داده شده از خود عکس‌العمل نشان دهد و پاسخگوی مسئله باشد. با این حال اپل هنوز در قبال این موضوع از خود عکس‌العملی نشان نداده و سکوت اختیار کرده است. این اولین یا دومین باری نیست که باتری آیفون 8 دچار مشکلات این چنینی شده و گزارش‌هایی در مورد آن منتشر می‌شود. کاربران زیادی هم از بروز مشکلاتی مثل متورم شدن بی دلیل باتری و ایجاد برآمدگی در بدنه آیفون 8 و 8 پلاس خبر داده‌اند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا