امکان اشتراک گذاری موقعیت مکانی به صورت زنده در واتس آپ وجود دارد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،واتس اپ اشتراک گذاری موقعیت مکانی را به صورت زنده در اختیار کاربران قرار داده و کاربران اندروید و iOS می‌توانند از همین امروز از این قابلیت استفاده کنند. گفته می‌شود پیش از این فیس‌بوک، شرکت والد واتس اپ، در ماه می این قابلیت را به پیام‌رسان خود افزوده بود.

به منظور استفاده از این گزینه، کاربران باید صفحه گفتگوی خود را با مخاطب و یا گروه مورد نظر باز کنند، با ضربه بر روی گزینه Location در قسمت attach و انتخاب Share Live Location می‌توانند موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارند. کاربران همچنین می‌توانند با انتخاب گزینه زمانی، مدت‌زمان مورد نظر خود را برای اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی تنظیم کنند.

با انتخاب این گزینه‌ها، موقعیت مکانی کاربران روی نقشه به نمایش در می‌آید. چنانچه چند نفر همزمان از این گزینه استفاده کنند، مشخصات همه آن ها روی نقشه مشخص می‌شود.

این گزینه مانند سایر مشخصه‌های پلتفرم واتس اپ، کدگذاری شده و امکان دسترسی نفر سوم به این اطلاعات وجود ندارد. همچنین استفاده از گزینه زمانی هم با امنیت کامل همراه است. ضمن اینکه کاربران در صورت انتخاب گزینه زمانی، پیش از اتمام مدت‌ زمان تنظیم شده، می‌توانند اشتراک‌گذاری را متوقف کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا