فراخوان‌های فیات-کرایسلر تمامی ندارد!

به گزارش سیناپرس به نقل از پدال، این فراخوان مدل‌های معینی از شاسی بلندهای جیپ لیبرتی 2012، کرایسلر 200 های مدل 2012 و 2013 و داج آونجرهای مدل 2012 و 2013 را شامل می‌شود. این خودروساز تخمین می‌زند حدود 470 هزار دستگاه از خودروهای یاد شده نیازمند بررسی باشند که 414134 دستگاه از آن‌ها در آمریکا تردد می‌کنند.


پشت‌سری‌های فعال برای کاهش ریسک حرکت ناگهانی و شدید سر سرنشینان جلو در تصادف‌های عقب خودرو طراحی شده‌اند. البته پس از گزارش NHTSA کمپانی فیات-کرایسلر فهمید که برخی از این سیستم‌ها به خاطر استفاده زیاد از خودرو با مشکل عملکردی مواجه شده‌اند.


مالکان خودروهای یاد شده از ماه آینده منتظر تماس فیات-کرایسلر به منظور مراجعه به نزدیک‌ترین نمایندگی و جایگزینی مدول های کنترل سیستم مورد بحث باشند.

هر سه خودرو مدت زمان زیادی است که از خط تولید خارج شده یا نسل جدید آن‌ها وارد بازار شده است. چروکی جدید جای شاسی‌بلند لیبرتی را در خط تولید جیپ گرفته درحالی‌که مدل‌های آونجر و 200 برای همیشه بازنشسته شده‌اند زیرا این دو کمپانی تمرکز بیشتری روی پیکاپ تراک ها داشته و توجه کمتری را روی خودروهای سفارشی کوچک‌تر که سود کمی دارند معطوف نموده‌اند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا