فراخوان بخش‌ فیلم و عکس یازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت منتشر شد

یازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت با اهدافی همچون کمک به همگانی کردن و ترویج گفتمان پیشرفت، جهت دهی به آثار علمی و هنری دانشجویان و جوانان کشور در زمینه پیشرفت و جلب مشارکت جوانان در مورد الگوی پیشرفت کشور 23 آذرماه امسال در مرکز همایش بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

هنرمندان فعال در عرصه تولید فیلم کوتاه، مستند و عکس حداکثر تا 25 آبان ماه می‌توانند با ثبت نام در وبگاه کنگره به آدرس http://www.kpip.ir/ و یا  http://11th.kpip.ir/ بر اساس محورهای کنگره آثار خود را در بخش‌های فیلم ‌کوتاه، فیلم مستند، پویانمایی و عکس تحویل دبیرخانه کنگره دهند.

عناوین محورهای کنگره شامل «ظرفیت‌های پیشرفت ایران»، «چالش‌ها و موانع پیشرفت ایران»، و «افق‌های پیشرفت ایران» است و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعاتی بیشتر در مورد این محورها می‌توانند به وبگاه کنگره مراجعه کنند.

بر اساس اعلام دفتر ارتباطات و مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، فراخوان بخش‌تصویری یازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت به شرح زیر است:

بخش عکس:‌ انتخاب یک اثر برگزیده از نگاه هیات داوران و اهداف لوح تقدیر و جایزه نقدی

بخش فیلم کوتاه (داستانی):‌ انتخاب یک اثر برگزیده از نگاه هیات داوران و اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی

بخش فیلم مستند: انتخاب یک اثر برگزیده از نگاه هیات داوران و اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی

بخش پویانمایی انتخاب یک اثر برگزیده از نگاه هیات داوران و اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی هیات داوران از بین آثار رسیده به کنگره در بخش‌های عکس، فیلم کوتاه (داستانی)، فیلم مستند و پویانمایی به چهار آثار شایسته تقدیر نیز لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا می‌کند.

صاحبان آثار تصویری و هنری لازم است علاوه بر تکمیل فرم ثبت‌نام در وبگاه کنگره آثار خود را بر روی یک لوح فشرده ثبت و به آدرس دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

آثار تخصصی در بخش‌های مختلف بدون ارتباط با موضوعات و محورهای کنگره مد نظر نیست و مورد ارزیابی و داوری قرار نمی‌گیرد، همچنین آثار ارسالی باید تولید سال 90 به بعد باشد.

ضروری است هر فیلم با یک فرم کامل شده که توسط تهیه‌کننده امضا شده باشد، بر روی یک دی‌وی‌دی و به همراه یک قطعه عکس کارگردان، یک قطعه عکس صحنه و یک عکس پشت صحنه به دبیرخانه کنگره ارسال شود.

به تقاضای شرکت فیلم‌هایی که مدارک آنها به طور ناقص ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد، همچنین به تمامی آثار راه یافته به کنگره گواهی شرکت اعطا خواهد شد.

فلیلم‌های ارائه شده باید دارای تیتراژ باشد و ذکر سال تولید در تیتراژ الزامی است. از طرفی فیلم‌های ارسالی عودت داده نمی‌شود.

در بخش عکس نیز آثار مرتبط با موضوعات جشنواره با کیفیت حداقل 6 مگا پیکسل و با رزولوشن حداقل dpi72 در فرمت jpg بر روی دی‌وی‌دی ارسال شود.

 ثبت نام از طریق سایت کنگره و همچنین تکمیل و ارسال فرم چاپ شده فراخوان امکان‌پذیر است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا