شماره تلفن جدید خود را با واتس آپ به مخاطبان اعلام کنید

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،به تازگی اپلیکشن واتس اپ قابلیت جدیدی را به سرویس خود اضافه کرده که دردسرهای تغییر شماره تلفن در این اپلیکشن را کمتر کرده است. در این ویژگی جدید با لمس یک دکمه شما می توانید تمام مخاطبانتان را از شماره تلفن جدید خود آگاه کنید.

اما اگر مایل نباشید که مخاطبین شماره جدیدتان را بدانند می توانید تنها مخاطبینی که بیشترین مکالمه را با آن ها دارید یا آن دسته از افرادی که در لیست مخاطبین دلخواهتان هستند را از تغییر شماره خود آگاه کنید. همچنین تمام چت های گروهی شما از تغییر شماره تان مطلع می‌شوند.

ویژگی جدید تغییر شماره تلفن در واتس اپ از طریق وب سایت WABetalnfo اطلاع رسانی شده است گفته می شود؛ این امکان به طور پیش فرض در نسخه بتا واتس اپ برای اندروید فعال شده است و همچنین در آینده نزدیک برای نسخه آی او اس در دسترس خواهد بود.

بد نیست بدانید که هیچ نگرانی از بابت پاک شدن اطلاعات صفحه چت مورد نظر وجود ندارد، چرا که وقتی شماره تلفن خود را تغییر می دهید، پیام های قدیمی در قسمت گفت‌وگو به طور خودکار به اکانت جدید واتس اپ که مرتبط با شماره جدید است انتقال داده می شود.

از طرفی کاربران مجبور نیستند پیام ها را منتقل کنند؛ این امکان اغلب برای کسانی مناسب است که می‌خواهند مخاطبانشان تصور کنند هنوز شماره قدیمی خود را مورد استفاده قرار می‌دهند.

شایان ذکر است؛ در نسخه معمولی واتس اپ می توانید با رفتن به قسمت Settings و سپس با انتخاب Account and Change Number شماره خود را تغییر دهید. در اندروید به طور خودکار در چت های گروهی اعلام می شود که شماره را تغییر داده اید ولی در آی او اس هیچ یک از مخاطبین مطلع نمی شوند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا