گوشی Mate 10 Lite مجهز به دوربین سلفی دوگانه است

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،هواوی قصد دارد فردا در شهر مونیخ آلمان از پرچم‌داران جدید خود از سری گوشی های Mate 10 شامل میت ۱۰، Mate 10 Pro، Mate 10 Lite و Mate 10 Porsche Edition رونمایی کند.

به‌تازگی تصاویری از گوشی Mate 10 Lite با قاب جلویی و پشتی آبی رنگ منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی نیز دارای دوربین دوگانه عمودی بوده که درست در بالای حسگر اثر انگشت آن قرار گرفته و در اطراف صفحه‌نمایش آن تقریبا هیچ قابی وجود ندارد. 

گوشی Mate 10 Lite دارای صفحه‌نمایش ۵٫۹ اینچی Full HD با نسبت تصویر ۱۸٫۹ است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به تراشه HiSilicon Kirin 960 با سرعت ۲٫۳۶ گیگاهرتز، رم ۴ گیگابایتی، باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپری و حافظه‌داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد. در ضمن، این گوشی از کارت‌حافظه نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران با استفاده از آن می‌توانند حافظه گوشی را تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا دهند.

یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه این گوشی برخورداری از دوربین سلفی دوگانه است که دارای دو لنز ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی است. دوربین اصلی این گوشی نیز دارای دو لنز ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی است.

طبق اطلاعات منتشر شده، عرضه این گوشی از ماه نوامبر با قیمتی در حدود ۴۱۲ دلار در اروپا آغاز می‌شود. Mate 10 Lite دارای اندروید ۷ نوقا است، اما طبق گفته هواوی سایر گوشی‌های سری Mate 10 مجهز به اندروید ۸ Oreo و نسخه ۵٫۱ رابط‌کاربری EMUI هستند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا