اجرای طرح رجیستری برای مردم هیچ هزینه ای ندارد

به گزارش سیناپرس به نقل از ایرنا،گوشی های موجود مجاز تلقی می شوند.
«حسین فلاح جوشقانی» رئیس سازمان تنظیم مقررات و رادیویی پنجشنبه شب ضمن تکذیب خبر منتشر شده در یکی از رسانه های فارسی خارج از کشور در مورد غیرفعال شدن گوشی های تلفن همراه در دست مردم با اجرایی شدن طرح رجیستری، گفت: این خبر درست نیست. طرح رجیستری از 28 مهرماه شروع می شود که در فاز نخست آن مانیتورینگ است و در این فاز اجرای رجیستری از یک سری مدل محدود شروع می شود.
وی با تاکید بر اینکه در اجرای طرح رجیستری از مردم به هیچ عنوان پولی به عنوان گمرک گرفته نمی شود، افزود: اجرای رجیستری به هیچ عنوان برای مردم هزینه نخواهد داشت.
فلاح با اشاره به اینکه اجرای رجیستری در مورد گوشی های در دست مردم نیست، اظهار کرد: گوشی هایی که تا کنون وارد کشور شده و گوشی هایی که هم که در دست مردم است در طرح رجیستری مجاز تلقی می شود و لذا جای هیچ نگرانی برای مردم نیست.
بنابه این گزارش، یکی از رسانه های فارسی خارج از کشور طی خبری اعلام کرده بود که گوشی های تلفن همراه در دست مردم که از مبادی غیررسمی وارد کشور شده اند با اجرای طرح رجیستری غیرفعال می شود و برای فعال شدن نیاز به پرداخت 15 درصد عوارض گمرکی است که این خبر تکذیب شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا