دانش بنیان ها روش‌های نقل و انتقالات مالی بین‌المللی می آموزند

به گزارش سیناپرس به نقل از مهر،کارگاه آموزشی «روش‌های نقل و انتقالات مالی بین‌المللی و اعتبارات اسنادی» توسط کارگزار کریدور صادرات محصولات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای شرکت های دانش بنیان برگزار می شود.

«انواع پرداخت‌های بین المللی»، «تعریف و کاربرد اعتبار اسنادی»، «مراحل و گردش کار اعتبار اسنادی»، «تنظیم و تکمیل مدار جهت گشایش»، «وظایف بانکها در اعتبار»، «مقررات متحد شکل»، «بررسی متن یک اعتبار»، «مقررات ارزی بانک مرکزی»، «انواع مغایرتها»، «انواع اعتبارات اسنادی»، «آشنایی با فاینانس و ریفاینانس»، «انواع ضمانتنامه های بانکی» از جمله سرفصل های این دوره هستند.

مخاطبان دوره، بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، کلیه شرکت های صادرات و واردات، شرکت های بورسی، شرکت های بازرگانی، شرکت های بیمه، مشاوران مالی و اقتصادی و لیزینگ هستند.

امیر مهدی دبیری، مدیرعامل یک شرکت فعال در امر واردات و صادرات و ترخیص کالا، مدرس دوره های بازرگانی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان تهران و استان قزوین و آموزشگاه های بازرگانی و مدرس، مشاور بازرگانی شرکت های تولیدی، تجاری ، بانک ها و بیمه ای  تدریس در این کارگاه آموزشی را برعهده دارد.

شرکت های دانش بنیان برای شرکت در این کارگاههای آموزشی از تخفیف ۷۰ درصدی برخوردار می شوند. این کارگاه در روز پنج‌شنبه ۲۷ مهر ۹۶ در مرکز علمی کاربردی چرم تهران برگزار خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا