تهران ؛ میزبان اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران

اولین گردهمایی بین المللی تحت عنوان اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران Iran Mines & Mining Industries Summit (IMIS)  با هدف ایجاد فرصت های ارتباطی ، جذب سرمایه گذاری خارجی و همکاری میان شرکت های بین المللی و داخلی و همچنین اطلاع از آخرین دستاوردهای صنعت و معدن در جهان در تاریخ دهم و یازدهم خرداد ماه سال 1394 طی مدت دو روز در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد .

برگزاری این اجلاس توسط سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ( ایمیدرو ) و شرکت همایش سازان امروز برنامه ریزی شده است و در خرداد ماه امسال  اجرا خواهد شد .

قابل ذکر است که این اجلاس تنها گردهمایی در حوزه معدن و صنایع معدنی است که با نظارت عالیه سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و در چارچوب برنامه های آن سازمان برگزار می شود .

اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران، یکی از بزرگترین عرصه ها در زمینه سرمایه گذاری ، همکاری اقتصادی و تجاری در منطقه آسیا است و تمامی بخش های مرتبط شامل زمین شناسی ، اکتشافات معدنی ، استخراج ، فرآوری محصولات معدنی ، متالورژی ، صنایع پایین دستی ، تجهیزات و ماشین آلات ، خدمات پشتیبانی ، توسعه فن آوری ، بهبود وضعیت ایمنی ، بهداشت و محیط زیست را پوشش خواهد داد .

IMIS  به عنوان اولین اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران در سطح بین المللی با پشتیبانی دولت ، وزارت صنعت ، معدن و تجارت و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، از سرمایه گذاران ملی و بین المللی، شرکت های استخراج معدن، شرکت های ماشین آلات معدن، شرکت های مشاوره ای، شرکت های فنی و مهندسی، پیمانکاران، بانک ها و موسسات مالی دعوت می کند تا در این رویداد مهم شرکت کرده و علاوه بر دستیابی به آخرین اطلاعات فرصت های سرمایه گذاری در معادن و صنایع معدن ایران، با اطلاع از آخرین فن آوری ها، مهارت های مدیریتی و فعالیت های اقتصادی و تجاری خود را توسعه بخشند.

محورهای این اجلاس عبارت اند از:

* ویژگی های نقش معدن و صنایع معدنی در اقتصاد ایران

* چشم انداز صنعت معدن در ایران

* معرفی فرصت های سرمایه گذاری در معادن و صنایع معدنی ایران

* صنایع معدنی ایران در مسیر توسعه (پانل مدیران)

* معرفی آخرین فن آوری ها و تکنولوژی های جدید در صنایع معدنی

* تجارت محصولات معدنی و صنایع معدنی ایران

* معرفی شرکت ها

* مذاکرات تجاری رو در رو (B2B & B2G)

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام در این اجلاس در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی http://www.imis2015.com/fa/  قابل دسترسی و مشاهده است  .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا