این موتورسیکلت های برقی هوا را اصلا آلوده نمی کنند

به گزارش سیناپرس به نقل از مهر،از جمله شرکت هایی که در حال رقابت در این حوزه هستند، می توان به هارلی دیویدسون، کی تی ام، یاماها، هوندا و غیره اشاره کرد که مدتی است برخی محصولات خود را هم روانه بازار کرده اند.

یکی از موتورسیکلت های برقی با آلودگی صفر Alta Redshift MX نام دارد که ۱۴۹۹۵ دلار قیمت داشته و دارای موتوری با حجم معادل ۲۵۰ سی سی و قدرت ۴۰ اسب بخار است. این موتور ۱۱۸ کیلوگرمی دارای باتری لیتیومی ضدآب است و پس از هر بار شارژ تا دو ساعت قابل استفاده است.

Alta Redshift SM موتور دیگری با موتور برقی ۴۰ اسب بخاری و باتری ۵.۸ کیلووات ساعتی است و پس از هر بار شارژ می تواند حدود ۱۰۰ کیلومتر را بپیماید. قیمت این موتور ۱۵۴۹۵ دلار است.

Brutus ۲ Café محصول دیگری است که دارای شاسی، دسته ها و نشیمن گاه قابل تنظیم بوده و از باتری ۱۰ کیلووات ساعتی بهره می گیرد. زمان عرضه و قیمت این محصول هنوز اعلام نشده است.

Energica Ego۴۵ یک موتور برقی لوکس با موتور ۱۳۶ اسب بخاری است که بخش هایی از آن با چاپگرهای سه بعدی تولید شده و طراحی بسیار خوبی دارد و عرضه آن در ایتالیا به زودی آغاز می شود.

در نهایت موتور برقی Energica Eva که آن هم ساخت ایتالیاست دارای موتوری با قدرت ۹۵ اسب بخار است که با هر بار شارژ تا ۱۹۰ کیلومتر را طی می کند و در عرض نیم ساعت می توان ۸۵ درصد باتری آن را شارژ کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا