علم الهدی می گوید:پلیس فتا باید فضای مجازی را قبضه کند

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در سخنرانی نماز جمعه مشهد با اشاره به فضای مجازی عنوان کرد: در فضای مجازی ولنگاری به میزانی افزایش یافته است که به میدانی برای جنگ نرم دشمن تبدیل شده است و هیچ دفاع نرمی وجود ندارد. این وظیفه پلیس فتا است که فضای مجازی را قبضه کند.

اشاره آیت الله علم الهدی به وزیر جوان ارتباطات و فناوری اطلاعات

امام جمعه مشهد با بیان اینکه دولت نتوانسته فضای مجازی را مدیریت کند، از وزیر جوان ارتباطات و وزیر اسبق ارتباطات انتقاد کرد و افزود: وزیر جوان ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز مانند وزیر مسن ارتباطات و فناوری اطلاعات هیچ کاری نکرد، نتوانست بکند یا نگذاشتند کاری کند. شما که قهرمانان ایثارگر مدافع دین هستید باید به عرصه بیایید و پلیس فتا با قدرت در عرصه فضای مجازی وارد شود.

وی با اشاره به سیاست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یعنی عدم محدودیت در فضای مجازی برای استفاده توسط مردم، گفت: حرف غلطی است که ما به عنوان امنیت آزادی را در فضای مجازی محدود نمی کنیم، این حرف در فضای واقعی نیست چرا که دزد در فضای واقعی آزاد نیست.

نگاه منفی آیت الله علم الهدی به فضای مجازی

اظهار نظرهای علم الهدی نسبت به فضای مجازی همواره تند و در رابطه با مشکلات و تهدیدهای فضای مجازی بوده است در حالی که رهبر فرزانه انقلاب همواره در فرمایشات خود در کنار اشاره به مشکلات فضای مجازی و هشدار در رابطه با تهدیدها، نگاه مثبتی به فضای مجازی و استفاده از آن داشته‌اند.

گفتنی است؛ نماز جمعه مشهد در صحبت‌های خود حمله لفظی به دلیل اعمال محدودیت نسبت به وزیر ارتباطات جدید و اسبق یعنی آذری جهرمی و واعظی داشته است که در حقیقت عدم اعمال محدودیت در فضای مجازی یک مطالبه مردمی توسط اکثریت مردم کشور برای دسترسی به محتوای مناسب است و وزارت ارتباطات همواره محتوای غیر مناسب را محدود کرده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا