پلتفرم Android Wear در گوگل استور ناپدید شد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،دو ساعت هوشمند شرکت ال جی، LG Watch Sport و Watch Style، در پلتفرم Android Wear به فروش می‌رسید که پس از حذف این صفحه، خرید این ساعت با پیام «در دسترس نیست» همراه شده است.

اخیراً در رویداد گوگل، این شرکت، جدیدترین محصولات خود را به علاقه‌مندان معرفی کرد و به نظر می‌رسد این محصولات به زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد، اما تکلیف فروش این دو ساعت هوشمند همچنان معلوم نیست.

با نگاهی کوتاه به صفحه Google Store به نظر می‌رسد گوگل فراموش کرده تا صفحه Android Wear را به قسمت عنوان‌ها در صفحه اول خود اضافه کند، چرا که در صورت جستجو، این صفحه پیدا می‌شود. حال اگر ساعت های مورد نظر را در این فروشگاه مجازی جستجو کنید، متوجه می‌شوید که لیست مشخصات آن‌ها همچنان موجود است، اما خریداران پیام «در دسترس نیست» را دریافت می‌کنند. این پیام با پیام «ناموجود» متفاوت است چرا که در دسترس نیست به معنای آن است ک در حال حاضر تمام شده، ولی به زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد اما واژه «ناموجود» به توقف فروش این ساعت‌ها در Google Store دلالت دارد.

اگر هم صفحه ساعت‌های هوشمند را باز کنید، مستقیماً به صفحه اصلی Google Store باز می‌گردید. حال، با توجه به این اینکه نسخه بتای اندروید اوریو از این ساعت‌ها پشتیبانی می‌کند، حذف آن‌ها از این فروشگاه مجازی، خیلی منطقی به نظر نمی‌رسد.

پس از این خبر شرکت گوگل اعلام کرد، از این پس، تنها محصولات و سخت‌افزارهای ساخت گوگل در فروشگاه اینترنتی این شرکت به فروش می‌رسند و علاقه‌مندان می‌توانند این ساعت‌ها را در فروشگاه‌های دیگر نظیر آمازون خریداری کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا