همایش فناوری‌ نانوی سال 2015 اروپا

مجمع فناوری‌ نانوی اروپا در سال 2015 (EuroNanoForum2015)، کانون نشست علم، صنعت و سیاست است. این مجمع در عین اینکه باعث تقویت رقابت‌پذیری اروپا و حمایت از احیای صنعتی‌ شدن آن می‌شود، به معرفی نوآوری به عنوان پیش‌ران رشد اقتصادی پرداخته و فناوری‌های جدید حاصل از فناوری‌ نانو و مواد پیشرفته را معرفی کرده و کاربردهای جدید و پتانسیل تجاری‌سازی این فناوری‌ها را بحث و بررسی می‌نماید.

برنامه همایش سال 2015 میلادی، شامل نشست‌ها و کارگاه‌هایی با حضور بیش از 150 نفر از سخنرانان مطرح بین‌المللی است که به طور گسترده حوزه‌های مختلف فناوری‌ نانو و مواد پیشرفته را پوشش می‌دهند. مجمع نانوی 2015 اروپا، فرصت‌های گسترده‌ای فراهم می‌کند تا بتوان از آخرین اخبار مربوط به فناوری‌ نانو و مواد پیشرفته و فناوری‌های جدید مطلع شد.

همچنین این مجمع، بستر مناسبی برای شبکه‌سازی با شرکت‌های نوپای نوآور، شرکت‌های موجود، سازمان‌های تحقیقاتی بین‌المللی و نیز ذینفعان عمده خوشه‌های فناوری و سازمان‌های مختلف اروپا فراهم می‌کند.

محورهای اصلی این همایش سه روزه عبارتند از نانوفناوری‌های صنعتی و مواد پیشرفته‌ای که به بازسازی صنعتی اروپا کمک می‌کنند، روندهای اقتصادی – اجتماعی و تقاضاهای فناوری در حوزه فناوری‌نانو و مواد پیشرفته، زیرساخت‌ها و شرایط لازم برای بکارگیری سریع فناوری‌ نانو.

مجمع اروپایی فناوری‌ نانو در سال 2015 میلادی، در روزهای 10 تا 12 ژوئن (20 تا 22 خرداد ماه 1394) در کشور لتونی برگزار خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا