الکتریکی‌سازی، نقشه هیوندای برای رسیدن به پرفورمنس!

به گزارش سیناپرس به نقل از پدال، مانفرد فیتزجرالد معاون ارشد جنسیس در زمان معرفی مدل کاملاً جدید G70 گفته که معتقد است الکتریکی سازی درک مرسوم از خودروی پرفورمنس را از بین خواهد برد.
او گفت: اگر به ارزش عملکرد یک خودروی الکتریکی امروزی نگاه کنید، پیشرانه‌های احتراق داخلی زیادی وجود دارند که از نظر برابری پرفورمنس با نمونه‌های الکتریکی به تقلا می‌افتند.

او ادامه داد: حالا فاکتورهای زیاد دیگری وجود دارند که یک خودروی پرفورمنس واقعی را می‌سازند و بزرگ‌ترین دشمن شما در خودروی الکتریکی وزن است. بنابراین برای به دست آوردن نسبت قدرت به وزن مناسب مهندسان وظیفه خطیری در آینده خواهند داشت؛ اما من کاملاً مطمئن هستم که در آینده خودروهای زیادی با پرفورمنس بالا را خواهیم دید.

Hyundai N performance
Fitzgerald همچنین گفت که احساس می‌کند نیازی به ایجاد بازوی پرفورمنس در جنسیس همانند مرسدس-ای‌ام‌جی، ب‌ام‌و M یا آئودی اسپورت نیست.

او تصریح کرد: هرکسی می‌تواند یک پیشرانه الکتریکی ساخته و در یک خودرو نصب کند؛ بنابراین ارزش‌های پرفورمنس تقریباً یکی خواهند بود. فکر می‌کنم بازی به زمین سطح تکنولوژی کشیده خواهد شد.

Hyundai i20 N performance
او درباره بازیگران موجود و تثبیت شده بازار خودرو گفت: من در آن زمان بزرگ شده‌ام بنابراین می‌دانم شما از کجا آمده و آن‌ها از کجا آمده‌اند. من تنها به جلو نگاه کرده و آینده را می‌بینم و باور دارم که در آینده معنای قدرت فرق خواهد کرد.


این یک دیدگاه جالب برای برندی است که G70 جدید آن با پیشرانه 6 سیلندر 3.3 لیتری بای توربو قدرت 365 اسبی داشته و قادر است شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را در 4.7 ثانیه پر کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا