نوت بوک شیائومی برای شکست اپل مک بوک پرو آمده!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،شیائومی که به یکی از برترین شرکت‌های سازنده تلفن‌های هوشمند تبدیل شده، سال گذشته اولین لپ‌تاپ خود را طراحی و روانه بازار کرد. از ابتدا هم هدف این شرکت رقابت با محصولات اپل بود؛ به همین خاطر طراحی این مدل نیز همانند طراحی MacBook اپل است. حال با معرفی MacBook Pro اپل، مدل Mi Notebook Pro نیز از سوی شیائومی معرفی شده است.

از مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این مدل خبر زیادی در دست نیست، اما گفته می‌شود قاب بسیار باریکی صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچی آن را احاطه کرده است. این لپ تاپ جمع و جور مجهز به جدیدترین پردازنده ۴ هسته‌ای i۷ شرکت اینتل است. ضمن اینکه این دستگاه ۱۶ گیگابایت رم و تا ۱ ترابایت حافظه داخلی دارد. کارت گرافیک آن نیز GeForce MX۱۵۰ و متعلق به شرکت انویدیا است.

Mi Notebook Pro

نوت بوک Mi Notebook Pro همچنین دارای حسگر اثر انگشت، دو پورت USB-C 2، دو پورت USB معمولی و یک پورت HDMI است. تعداد درگاه‌های ورودی این مدل نسبت به MacBook Pro اپل بیشتر است. جدیدترین مک‌بوک اپل، ۴ رابط سخت‌افزاری و ۳ پورت USB-C دارد.

Mi Notebook Pro

گفته می‌شود قیمت Mi Notebook Pro حدودا ۹۸۰ دلار است و مانند مدل پیشین خود، ابتدا روانه بازار چین می‌شود. البته از زمان ورود این مدل به بازار خبری در دست نیست.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا