۲۸ شهریور iOS 11 برای آیفون و آیپد عرضه می‌شود!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،پس از گذشت چند ماه از کنفرانس WWDC اپل اعلام کرد که آی او اس ۱۱ از حالت بتا خارج می‌شود و نسخه نهایی این به‌روزرسانی نرم‌افزاری ۱۱ سپتامبر عرضه می‌شود. آی او اس ۱۱ هم‌زمان باعرضه آیفون ۸ و ۸ پلاس ارائه می‌شود. برای نصب آی او اس ۱۱ شاید مجبور شوید بسیاری از اطلاعات خود را پاک‌ کنید تا این به‌روزرسانی را دریافت کنید ولی باید گفت که ارزشش را دارد و شما پس از به‌روز کردن سیستم‌عامل خود باقابلیت‌های جدید زیادی روبه‌رو خواهید شد.

ازجمله قابلیت‌هایی که ممکن است در آی او اس ۱۱ دیده شود، ساخت ایموجی بر اساس حالت‌های چهره کاربر، ویژگی‌هایی جدیدی در ARKit برای پشتیبانی بهتر از واقعیت مجازی و ارتقا قابلیت‌های امنیتی آیفون، است.

شما می‌توانید با ۵ بار فشردن دکمه خاموش و روشن آیفون با ۹۱۱ تماس بگیرید و یا تاچ آی دی خود را غیرفعال کنید. دلایل زیادی وجود دارد که شمارا قانع کند آیفون خود را به آی او اس ۱۱ به‌روز کنید. نسخه اول همه به‌روزرسانی‌ها مشکلات و باگ‌هایی دارد و آی او اس ۱۱ هم از این قاعده مستثنا نخواهد بود ولی با آزمایش شدن نسخه بتا بسیاری از باگ‌ها برطرف شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا