پروژکتور ۴K سونی ۵۰۰۰ دلار قیمت دارد!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،سونی پروژکتوری طراحی کرده که کیفیت خارق‌العاده‌ای را به نمایش می گذارد.شرکت‌های مختلف، برای رفع کیفیت پایین وضوح صفحه‌نمایش از فناوری‌های تغییر پیکسل مانند JVC و یا Epson و یا حتی از فرآیندهای پیچیده‌تری مانند Optoma استفاده می‌کنند. 

سونی با استفاده از فناوری SXRD وضوح تصویر ۴K واقعی را برای دوستداران خود به ارمغان آورده اما قیمت آن تقریباً بالاتر از حد تصور است. پروژکتورهای HDR با وضوح تصویر ۴K در مراسمی در سندیگو با قیمتی معادل ۵۰۰۰ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

این قیمت در مقایسه با پروژکتور Optoma’s UHD60 که با قیمت ۲۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد، زیاد است؛ اما سال گذشته سونی پروژکتور جدیدی را روانه بازار کرد که ۲۵۰۰۰ دلار قیمت داشت. اگر قیمت پروژکتور برایتان مهم نیست، سونی مدل ارزان‌تر VPL-VW385ES را نیز به بازار عرضه کرده که به سنسور پیشرفته iris مجهز و قادر است کنتراست تصاویر را در فضای تاریک افزایش دهد. گفتنی است قیمت این مدل ۸۰۰۰ دلار است.  

حال سونی به منظور ارائه خدمات بیشتر همراه با این پروژکتور با شرکت Kaleidescape قرارداد بسته که در صورت خرید محصولات این شرکت، مشتریان می‌توانند ۱۰ فیلم از سایت Kaleidescape را به صورت رایگان دریافت کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا