کمک فنی تسلا به خروج صاحبان تسلا از طوفان ایرما

به گزارش سیناپرس به نقل از آی تی ایران، در این میان صاحبان خودروهای تسلا هم با سوخت‌گیری از پایگاه‌های سوپر شارژر در حال خروج از ایالت هستند.

به‌نظر می‌رسد کمپانی تسلا هم محدودیت ظرفیت باتری خودروهای مدل S, X, 60 و 60D را غیرفعال کرده است و صاحبان خودروها می‌توانند از ظرفیت باتری های 75 کیلو وات بر ساعت استفاده کنند. تسلا این ویژگی را به وسیله یک به روزرسانی نرم‌افزاری برای خودروهای این محدوده ارسال کرده است.

تسلا خودروهای مدل S و مدل X را با ظرفیت باتری 75 کیلو وات بر ساعت به‌فروش می‌رساند اما ظرفیت قابل استفاده از این خودروها تنها 60 کیلو وات است، از این رو مشتریان می‌توانستند خودروها را با ظرفیت باتری پایین‌تر و البته قیمت ارزان‌تر خریداری کنند. برای استفاده از ظرفیت کامل باتری افراد بایستی مبلغ بیشتری را پرداخت کنند.

حال امروز برخی از صاحبان این خودروها اعلام کرده‌اند که محدودیت استفاده از ظرفیت کامل باتری خودروهایشان به‌شکل خودکار از بین رفته است. یکی از صاحبان خودروی تسلا در ایالت فلوریدا اعلام کرده که با خودروی مدل  S 60خود در حالت فول شارژ اینبار 40 مایل بیشتر از مسافت همیشگی را طی کرده است. با اینکه صاحب این خودرو اصلا از تسلا درخواست نکرده بود، اما شرکت به‌طور خودکار و به‌منظور ایجاد سهولت در تخلیه ایالت، محدودیت باتری خودروی او را برداشته تا صاحب خودرو بتواند از 15 کیلو وات ظرفیت اضافه هم استفاده کند. برای استفاده از ظرفیت کامل باتری در حالت عادی مشتریان باید مبلغی بین 4500 تا 9هزار دلار پرداخت کنند.

در مصاحبه انجام شده با شرکت تسلا، سخنگوی شرکت این خبر را تایید و اعلام کرد که این ویژگی به‌طور موقت برای صاحبان  خودروهای تسلا در مناطق در خطر طوفان ارسال شده است. شرکت تسلا تمامی خودرهایی که در این مناطق در خطر طوفان قرار دارند را به‌طور موقت از این ویژگی بهره‌مند کرده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا