نامه سرگشاده غول های تکنولوژی به ترامپ برای حمایت از مهاجران!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،طبق قانون DACA که سال ۲۰۱۲ میلادی در دولت باراک اوباما به تصویب رسید، مهاجرانی که به صورت غیر قانونی به آمریکا آمده اند و در زمان ورود کمتر از ۱۶ سال داشته اند، می توانند همراه با اجازه اقامت دوساله قابل تمدید، مجوز کار نیز دریافت کنند و در آمریکا بمانند.

گفتنی است؛ هم اکنون قریب به ۸۰۰ هزار نفر مشمول قانون DACA می شوند.

بخشی از نامه مدیران شرکت ها و سازمان های فعال در زمینه فناوری به شرح زیر است:

تمامی مشمولان قانون DACA در آمریکا رشد کرده اند و نام آن ها توسط دولت ثبت شده است. پیشینه آن ها مورد بررسی قرار گرفته و این افراد مالیتشان را هم پرداخت کرده اند. بیش از ۹۷ درصد مشغول تحصیل و یا کار هستند، ۵ درصد کسب و کار خودشان را راه اندازی کرده اند، ۶۵ درصد وسیله نقلیه شخصی و ۱۶ درصد نیز اولین منزلشان را خریده اند .حداقل ۷۲ درصد از ۲۵ شرکت برتر آمریکا (لیست Fortune 500 companies) بخشی از این افراد را در استخدام خود دارند.

اسامی برخی از افرادی که این نامه را امضا کرده اند:
Jeff Bezos مدیرعامل آمازون، Mark Zuckerberg مدیرعامل فیسبوک، Jack Dorsey مدیرعامل توییتر، Tim Cook مدیرعامل اپل، Sundar Pichai و Warren Buffett از گوگل و همچنین مدیران عالی رتبه از شرکت هایی مثل Airbnb، Dropbox، eBay، Uber، Tumblr، Tesla، Pandora، Netgear، Netflix، Lyft، LinkedIn، GoFundMe، Foursquare، Fitbit و…

همچنین قسمتی از این نامه که در زیر آورده شده است، به نقش مهاجران در بهبود اقتصاد آمریکا اشاره دارد.

در نتیجه اخراج این افراد اقتصاد ما ۴۶۰.۳ میلیارد دلار از تولید ناخالص داخلی و همچنین ۲۴.۶ میلیارد دلار از امنیت اجتماعی و مالیات های مربوط به بخش پزشکی و سلامت را از دست می دهد.

ترامپ پیش‌تر به صورت کلامی مخالفت خود با قانون DACA را اعلام کرده است ومی بایست تا تاریخ ۵ سپتامبر ۲۰۱۷ تصمیم قطعی خود را اعلام کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا