طراحی یک رایانه برای دوچرخه‌های کوهستان

به گزارش سیناپرس به نقل از خبرگزاری ایسنا، حالا اگر این رایانه‌ها بتوانند جهش‌های دوچرخه سوار را ردیابی کنند، به آنها اجازه می‌دهند تا بدانند که چقدر پرش داشته‌اند و با چه فشاری فرود آمده‌اند. "ShredMate" دقیقا همین کار را می‌کند.

این دستگاه توسط یک شرکت لندنی ساخته شده است. "ShredMate" روی دو شاخه دوچرخه قرار می‌گیرد و با استفاده از برنامه iOS / Android با گوشی هوشمند دوچرخه سوار از طریق بلوتوث کم مصرف متصل می‌شود.

همچنین یک آهنربای کوچک روی پره چرخ‌ها وجود دارد که رایانه از آن برای تشخیص چرخش چرخ‌ها استفاده می‌کند. بنابراین سرعت و فاصله را تشخیص می‌دهد.

اپلیکیشن "ShredMate" نقشه مسیرهایی که کاربران طی کرده‌اند را به آنها نشان می‌دهد و در این نقشه، هر جهش آنها برجسته می‌شود. انتخاب هر یک از آنها اطلاعاتی از جمله زمان دقیق معلق ماندن و شتاب فرود را نشان می‌دهد.

این دومین جزء مهم اطلاعات است، زیرا دوچرخه سواران می‌توانند سعی کنند که این نیرو را تا حد ممکن کاهش دهند تا بتوانند سواری خود را ایمن‌تر و لذت بخش‌تر کنند.

این نقشه همچنین سرعت ثبت شده دوچرخه سوار را در هر مسیر نشان می‌دهد. آهسته سبز و قرمز سریع است. قسمت‌های خطرناک به طور خاص شناسایی و نمایش داده می‌شوند. بخش‌هایی مانند مسیرهای تنگ و باریک، پیچ‌های خطرناک، احتمال سقوط و فرودهای با ریسک بالا.

اگر شما علاقه‌مند به گرفتن "ShredMate" هستید، هنگامی که به تولید انبوه برسد می‌توانید با قیمت 78 دلار آن را تهیه کنید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا