هم‌نت محصولات استراتژیک خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش سیناپرس، حسن هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا از برگزاری رویداد کارآفرینی هم‌نت محصولات استراتژیک در خراسان‌جنوبی خبرداد و اظهارکرد: این رویداد سه مرحله­‌ای شامل؛ ایده‌­پردازی حول فرصت‌ها و چالش‌ها، آموزش، کارتیمی و شکل‌گیری هسته‌های کارآفرین به صورت مستقل یا زیرنظر سرمایه‌گذار برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هم‌نت،مخفف همکاری، مشکل­ گشایی، نوآوری و توانمندسازی است، افزود: این رویداد، فضایی برای مواجهه با فرصت‌ های واقعی کسب‌وکار، نیازها و چالش­ های صنعت و بازار ایجاد کرده است.

سرپرست بنیاد نخبگان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: با تشکیل تیم‌ها، ایده‌پردازی و توسعۀ ایده ضمن آموزش و ارائه مشاوره، تلاش می‌شود با ارزیابی داوران و سرمایه‌ گذاران، گروه‌های تشکیل‌شده را به سمت ایجاد هسته‌های کارآفرینی سوق دهد.

هاشمی ادامه داد: در این مدل، با توجه به اینکه فن­‌آفرین و سرمایه­‌گذار اقدام به بیان فرصت و مسئله می‌کند، به عنوان تسهیلگر و یا سهام­دار تیم را همراهی کرده و به روند رشد کسب‌وکار نوپای بوجود آمده، کمک می‌کند.

سرپرست بنیاد نخبگان خراسان‌جنوبی با اشاره به ظرفیت بالای استان خراسان‌جنوبی در تولید محصولاتی همچون زرشک، زعفران ، عناب و انار تصریح کرد: در طرح هم‌نت تلاش می‌شود بهترین طرح‌ها در هر یک از مراحل کاشت، داشت، برداشت، بازاریابی، برندینگ و صادرات این چهار محصول استراتژیک خراسان‌جنوبی، احصاء و مورد حمایت قرار گیرند.

هاشمی یادآور شد: رویداد هم‌نت خراسان‌جنوبی آبان‌ماه سال‌جاری با حمایت معاونت علمی‌ و فناوری رئیس‌جمهور و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.skhamnet.ir مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا