اگر تازه قصد استفاده از Container را دارید به این توصیه‌ها توجه کنید

به گزارش سیناپرس به نقل از ماهنامه شبکه، در این‌جا اشاره کوتاهی داریم به نقاط مثبت و منفی و هم‌چنین چند توصیه در این زمینه.

1 – نگهدارنده‌ها بهترین روش برای افزودن تحویل چابک به یک فرآیند توسعه چابک هستند. در واقع، آن‌ها نشان‌گر گام بعدی در تحول دگرگونی برای رسیدن به توسعه سریع‌تر اپلیکیشن‌ها و تحویل آن‌ها با افزایش کارایی و بازدهی توسعه‌دهنده و ارائه ساده‌تر و سریع‌تر در خصوص گسترش آن‌ها هستند.

2 – بیشترین و بزرگ‌ترین مزیت استفاده از نگهدارنده‌ها فراهم کردن شرایط لازم برای تحویل چابک و ساده‌تر کردن تحویل سرویس‌های کوچک و جزئی است. کسانی که از این سیستم استفاده می‌کنند خیلی سریع متوجه مزیت‌های آن می‌شوند و به‌طور متوسط در عرض 9 ماه نگهدارنده خود را به 5 برابر افزایش می‌دهند.

مطلب پیشنهادی

این هفت شغل فناوری اطلاعات آینده حرفه‌ای شما را تضمین می‌کند

3 – برای سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ که تا به‌حال تمایلی به استفاده از نگهدارنده نداشته‌اند یک منحنی یادگیری وجود دارد. ارزش این نگهدارنده زمانی مشخص می‌شود که بحث استفاده از تحویل و ایمن‌سازی یک نگهدارنده پیش می‌آید.

4 – برای این‌که همواره مؤثرترین و کاراترین نگهدارنده‌ها را در اختیار داشته باشید به‌طور منظم فرآیندهای ساخت آن‌ها را بازبینی کنید و آن‌ها را با نگهدارنده‌های کوچک‌تر با لایه‌های کمتر اصلاح کنید. همیشه منابع موجود را به‌خصوص در مورد فضای ذخیره‌سازی زیر ذره‌بین داشته باشید. بر اساس تحقیقی که اخیرا صورت گرفته، ذخیره‌سازی مداوم رایج‌ترین و عمومی‌ترین چالش برای اجرای نگهدارنده‌ها است.

5 – اگر درباره بهترین استفاده از نگهدارنده‌ها نامطمئن هستید، سادگی تبدیل و تغییر به‌معنای آن است که فشار و ظرفیت‌های کاری کوتاه مدت معمولا بهترین هدف هستند. فشارهای کاری در زمینه‌هایی مانند سرورهای دیتابیس که دائما به فضای ذخیره‌سازی روی دیسک احتیاج دارند نیاز به کمی تلاش بیشتر برای قرار گرفتن در نگهدارنده‌ها دارند.

6 – زمانی‌که به سرمایه‌گذاری و استفاده از نگهدارنده‌ها فکر می‌کنید باید تصویر شفاف و واضحی از انتظارات خود و مزیت‌هایی که به‌دنبال آن هستید داشته باشید و بعد به‌صورت گسترده از آن‌ها استفاده کنید. برای اتوماسیون‌سازی محیط نگهدارنده‌ها ابزار و پلتفرم‌های مناسبی وجود دارد. از طرفی، بهتر است قبل از به‌کارگیری آن‌ها شناخت خوبی از اکوسیستم آن کسب کنید.

7 – لازم است که از همان مراحل اولیه تیم امنیت خود را درگیر کنید، زیرا استفاده از نگهدارنده‌ها باعث شکل‌گیری یک رویکرد پیش‌گیرانه امنیتی از طریق درک درست از محیط پیش‌تولید می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا