گوشی LG V30 مجهز به سیستم پخش صدای Hi-Fi Quad DA است!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،شرکت ال جی (LG) بار دیگر از ویژگی منحصر به خودش یعنی تبدیل صدای دیجیتال Hi-Fi Quad به صدای آنالوگ (Analog) و بالعکس در گوشی هوشمند LG V30 استفاده خواهد کرد. پیش از این ال جی از این ویژگی صوتی در گوشی های هوشمند LG G6 و LG V20 استفاده کرده بود.

شرکت ال جی طی بیانیه ای اعلام کرد که فبلت آینده این شرکت یعنی V30 مجهز به ویژگی صوتی Hi-Fi Quad DAC و تعدادی از ویژگی های تنظیم صوتی برای بالا بردن کیفیت صدا خواهد بود. مبدل فبلت هوشمند V30 از منبع صدا ٣٢ بیتی تا ١٩٣ کیلوهرتز پشتیبانی خواهد کرد. 

این گوشی دارای ویژگی های فیلتر دیجیتال نیز است که به کاربران اجازه می دهد تا از اصلاح کوتاه، آهسته یا تیز استفاده کنند. در حالی که پیش تنظیم صدا اجازه می دهد تا کاربران از چهار نوع صدا یکی را انتخاب کنند: متعادل، شفاف، زنده، کم حجم و کم تن .

V30 همچنین از استاندارد معتبر کیفیت مواد پشتیبانی می کند. استاندارد و الگوریتم فشرده سازی اجازه می دهد تا کاربران از جریان صدا و صوتی با کیفیت بالا Hi-Fi و دیتای بسیار کم لذت ببرند. فبلت هوشمند LG V30 اولین گجت هوشمند با پشتیبانی از استاندارد فشرده سازی است.

فناوری Hi-Fi Quad DAC به صورت مجزا سیگنال‌های صوتی چپ و راست را به گونه‌ای کنترل کرده و با جزییات کامل تعادل صدا را برقرار می‌کند که شنوندگان حس می‌کنند در مرکز سالن کنسرت ایستاده‌اند. ال‌جی توانسته اعوجاج و افت کیفیت صدا را تا ۰٫۰۰۰۲ درصد کاهش دهد.

هر چه اطلاعات کمتری در زمان تبدیل داده‌های دیجیتال به اَشکال آنالوگ از بین برود، صدایی که در نهایت منتشر می‌شود واضح‌تر و شفاف‌تر خواهد بود. مسیرهای صوتی در ال‌جی V30 نسبت به همیشه عریض‌تر هستند. به همین دلیل، این تلفن هوشمند پرچمدار می‌تواند فایل‌های صوتی بزرگ و باکیفیت بالا را بدون هیچ کندی و افت کیفیتی با دقت بیشتر پردازش کنند.

علاوه بر تمام اینها، ال‌جی V30 از فناوری شرکت همکارش MQA Ltd نیز بهره می‌برد که پخش صدا با کیفیت بالا را با سهولت امکان‌پذیر می‌کند؛ این گرایشی بزرگ در صنعت موسیقی همراه به شمار می‌رود.

همکاری با MQA Ltd به ال‌جی V30 امکان می‌دهد صدای درخشان Quad DAC را با فناوری MQA ترکیب کند تا تجربه شنیداری ایجاد شود که نوازشگر قلب‌ها و گوش‌های شما باشد. طرفداران موسیقی می‌توانند از موسیقی با کیفیت بالا بدون ناراحتی از دانلود فایل‌های بزرگ یا استفاده از حجم بالای اطلاعات موبایل لذت ببرند و بهترین صدای موسیقی را از طریق V30 بشنوند.

قابلیت ضبط صدای اچ‌دی (HD Audio Recorder) در ال‌جی V30 این ویژگی را دارد که از دریافت‌کننده صدا در تلفن همزمان به عنوان میکروفون (Receiver-as-a-Mic or RAM) استفاده کند. قابلیت RAM می‌تواند صداهای خیلی بلند را به وضوح ضبط کند. به همین علت، ال‌جی V30 قادر است گستره وسیعی از صداها را که از نجوای ظریف تا صاعقه بلند متغیر است را بدون اعوجاج ضبط کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا