پرونده سومین نمایشگاهIRANLAB2015 با 1700 میلیارد تومان پیش خرید بسته شد

دکتر اسماعیل قادری فر در گفت و گو با ایرنا افزود: از روز یکشنبه هفته آینده، روند دسته بندی پیش فاکتورها وارسال آن به نماییندگان تام الاختیار دانشگاه ها برای فرآیند ارزیابی آغاز خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه فرآیند ارزیابی پیش فاکتورها دو ماه زمان خواهد برد اظهارکرد: پیش فاکتورها بر اساس ضرورت و نیاز دانشگاه ها در دوره های مختلف ارزیابی می شوند وهمچنین دراین ارزیابی پیش فاکتورهای تکراری که ازگروه های مختلف دانشگاه سفارش داده شده حذف وسفارش قطعی به تایید رییس دانشگاه ها خواهد رسید.

قادری فر اظهارکرد: سفارش نهایی بعد از تایید رییس دانشگاه به صندوق پژوهش و فناوری نانو به عنوان کارگزار مالی نمایشگاه ارسال و از آن به بعد مراحل سفارش و انعقاد قرارداد ،ساخت و تحویل محصولات با شرکت ها انجام خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه شروع نمایشگاه 94 درحقیقت فرآیند تحویل نمایشگاه 93 است افزود: مهلت تحویل در قراردادها یک ساله است زیرا برخی از دستگاه ها پیشرفته هستند و نیاز به مدت زمان بیشتری برای ساخت و تحویل نیاز دارند.

قادری فر ادامه داد: خوشبختانه 95 درصد از قراردادهای نمایشگاه دوم تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران توسط شرکت ها انجام و به خریداران تحویل داده شده است.

وی یادآور شد : از 1700 میلیارد تومان پیش فاکتور، 300 میلیارد تومان آن مربوط به درخواست شرکتهای خصوصی و بهره مندی از لیزینگ 8 درصدی است.

وی پیش بینی کرد: 150 میلیارد تومان تسهیلات لیزینگ به خریداران بخش خصوصی این دوره از نمایشگاه ارایه شود.

سومین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران ( IRANLAB 2015 ) از چهارم تا هفتم اردیبهشت ماه سال جاری با ارایه 7 هزار محصول در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا