شرکت‌های کم‌فروش اینترنت مشخص شدند!

به گزارش سیناپرس به نقل از دی جی کالا مگ،این لیست حاوی اسامی شرکت‌هایی است که مردم در حوزه اینترنت از آن‌‎ها بیشترین شکایات را داشته‌اند. انتشار این لیست در پی سخنان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رخ داد.

به گزارش ایسنا، آذری جهرمی پیش از این در یک سخنرانی گفته بود: «مردم از کم‌فروشی اینترنتی گلایه دارند و به همین جهت باید تنظیم مقررات در استان‌ها نیز فعال شود و شکایات مردم را دریافت کند. این نیازمند این است که نظارت مردم بر مردم فعال شود. من گفتم روز شنبه تمام شکایاتی که در رابطه با کم‌فروشی اینترنت وجود دارد، به صورت رسانه‌ای منتشر شود تا روشن شود مردم از چه کسانی شکایت دارند. این نظارت بهترین راه نظارت است و هیچ ترسی هم از هیچکسی نداشته باشید و ملاحظه‌ای نکنید. شکایات را منتشر کنید تا اصحاب رسانه آن را به مردم منتقل کنند و مردم بدانند شکایات کجاست و از کیست و چه کسی رعایت نمی‌کند. نمی‌شود ما مدیون مردم باشیم و مردم از ما طلب کنند و ما پاسخگو نباشیم.»

این سخنان جهرمی باعث شد در پایان روز شنبه رگولاتوری دست به انتشار اسامی وعده داده شده بزند. براساس آنچه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرده حدود ۳/۹ درصد از مجموع شکایت‌های ثبت شده در سامانه ۱۹۵ در سال ۹۵ در حوزه تلفن همراه و ۸/۷ درصد در حوزه ثابت و به طور میانگین در هر دو حوزه حدود ۷ درصد مربوط به ارائه خدمات اینترنت بوده و در چهار بخش تحویل ترافیک کمتر از مقدار فروخته شده، تحویل سرعت کمتر از قرارداد، گران‌فروشی و تعرفه خدمات در این سامانه ثبت شده است.

در ادامه می‌توانید آمار منتشر شده از شکایات مربوط به کم فروشی خدمات اینترنت همراه و ثابت را در سال ۱۳۹۵ ببینید.

گفتنی است سرپرست رگولاتوری از ارایه آمار شکایات مربوط به ۵ ماهه سال ۹۶ در روزهای آتی هم خبر داده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا