آخرین مهلت ارسال مقاله به کنفرانس بین‌المللی نانو پزشکی و ایمنی نانو

به گزارش سیناپرس به نقل از خبرگزاری ایسنا، دومین کنفرانس بین‌المللی نانو پزشکی و ایمنی نانو (NMNS 2017) مشتمل بر ارائه مقاله و پوستر، سخنرانی، کارگاه و پنل گفت‌وگو خواهد بود و متخصصان و استادانی از کشورهای مختلف، همچون انگلستان، ایالات متحده، ژاپن، استرالیا، کره جنوبی و افریقای جنوبی به این کنفرانس دعوت شده‌اند.

این کنفرانس در نظر دارد تمام جنبه‌های ایمنی و پزشکی مربوط به نانومواد به ویژه جنبه‌های انسانی، حیوانی و زیست محیطی را پوشش دهد. همچنین هدف این کنفرانس فراهم آوردن فرصتی مناسب برای ملاقات میان دانشمندان از سراسر جهان، جهت تبادل نظرات و شروع همکاری‌های ملی و بین‌المللی در حوزه نانو پزشکی و ایمنی نانو است. مخاطبان کنفرانس شامل محققان و متخصصانی از رشته‌های نانوفناوری، سم‌شناسی، ایمنی محیط زیست، بهداشت حرفه‌ای، بیوشیمی، زیست‌شناسی، بهداشت غذایی، علوم دارویی و پزشکی می‌شود.

موضوعات کنفرانس شامل «موضوعات نانوپزشکی: "نانوحامل‌ها در سیستم‌های دارورسانی هدفمند"، "نانوپزشکی احیایی"، "نانوفناوری در وسایل و تجهیزات پزشکی و ایمپلنت‌ها"، "نانو زیست فناوری و سیستم‌های نانو زیستی"، "نانوفناوری در تشخیص، تصویربرداری و حسگرهای زیستی"، "نانوفناوری سرطان و نانوتراپی"، "کاربرد نانوفناوری در داروهای دامی"»، «موضوعات ایمنی نانو: "ارزیابی مواجهه"، "روش شناسی: مشخصه یابی، ردیابی و پایش"، "برهم کنش‌های سلامت شغلی و محیط زیست"، "سم شناسی"، "اکوتاکسیسیته و تحلیل چرخه عمر" و "تنظیم مقررات و استاندارد سازی" است.

همچنین سه کارگاه با عناوین «سیستم تشخیصی با استفاده از سیستم میکرو آرایه»، «شناسایی و درک اهمیت نانومواد اتفاقی برای ایمنی و سلامت محیط زیست»، «تجاری سازی پژوهشهای نانوفناوری: از آزمایشگاه تا بازار»  در حاشیه کنفرانس برگزار خواهد شد.

این کنفرانس با حمایت و پشتیبانی ستاد توسعه فناوری نانو، دانشگاه علوم پزشکی تهران، شبکه ایمنی نانو، کمیته فناوری نانوی سازمان غذا و دارو و انجمن نانو فناوری پزشکی ایران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.nanmedsafety.cm مراجعه کرده و یا با پست الکترونیکی inf@nanmedsafety.cm مکاتبه کنند.

بر اساس اعلام ستاد نانو، اولین دوره این کنفرانس با عنوان کنگره ایمنی نانو (INSC 2014) با حمایت شبکه ایمنی نانو در سال 1393 و در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا