آشنایی با پرفروش‌ترین استوریج دنیا، HPE MSA 2040

به گزارش سیناپرس به نقل از مجله شبکه، استوریج HPE MSA 2040 در دسته استوریج‌های رده پایین یا Entry با ویژگی High Performance قرار می‌گیرد که اچ پی آن را مخصوص مشتریانی طراحی کرده است که از ارتباطات 8Gb/16Gb Fibre Channel و یا 1GbE/10GbE iSCSI و یا 12Gb SAS استفاده می‌کنند و برای هر کنترلر، 4 پورت هاست دارد. با این ویژگی‌ها می‌تواند در سطح انترپرایز هم استفاده شود چرا که با افزایش تعداد IOPS به 37000، کارایی را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد. پس به مشتریانی که تمایل دارند کارایی بالا را در کنار هزینه مناسب و مقرون‌به‌صرفه داشته باشند HPE MSA 2040 را پیشنهاد می‌دهیم. علاوه بر اینکه این استوریج اچ پی از ارزشمندی در خرید برخوردار است، در صورتی که مجازی‌سازی از موارد مورد نیاز شماست، استوریج MSA 2040 برای شما مناسب است.

پیکربندی اولیه این استوریج هم بسیار ساده است و با وجود ویزارد 9 مرحله‌ای که اچ پی برای این SAN Storage در نظر گرفته، امکان آماده‌سازی این استوریج در چند دقیقه وجود دارد.

HPE MSA 2040 با داشتن گواهی Energy Star در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کند و با داشتن ویژگی ارتقاپذیری، می‌تواند نرخ بازگشت سرمایه خوبی را فراهم کند.

SAN استوریج HPE MSA 2040 می‌تواند داده‌ها را به صورت خودکار طبقه‌بندی کند این قابلیت، Dynamic Tiering یا Auto Tiering نام دارد که خود استوریج می‌تواند داده را مانیتور کرده و بسته به میزان استفاده از داده آن را در Tierها یا دسته‌های مختلف قرار دهد بدین ترتیب امکان استفاده بهینه از منابع به وجود می‌آید. از ملزومات استفاده از این فناوری این است که اولا باید دیسکهای مختلفی را در استوریج خود داشته باشید و همچنین نیاز به خریدن لایسنس Auto Tiering است. در استوریج HPE MSA 2040 برای استفاده از این قابلیت باید Pool ساخته شود.

به علاوه، از فناوریWide Striping  نیز پشتیبانی می‌کند. این ویژگی یاعث می‌شود برای افزایش کارایی و عملکرد بتوان هارد درایوهای بیشتری را در پشت یک volume  قرار دهید مثلا بیش از 16 درایو برای یک volume.

در زیر می‌توانید ویدئوی معرفی استوریج HPE MSA 2040 را مشاهده نمایید.

مشخصات فنی استوریج HPE MSA 2040

Chassis: 2U rack
Storage: 12 x LFF or 24 x SFF hot-swap drive bays
Max Drive: 96 LFF / 199 SFF
Disk Drive & Enclosure Protocol Support: 6Gb SAS – Serial Attached SCSI
Capacity: 960 TB
Power: 2 x 500W hot-plug PSUs
:Two controllers each with the followingControllers: SAN / SAS
Memory: 4GB cache with super-capacitor and CompactFlash card
RAID support: RAID 0, 1, 3, 5, 6,10, 50
(Max LUN Size: 140 TB (128TiB
Total LUNs: 512
Data (Read/Write) cache: 4GB and Metadata and System OS memory = 2GB
Cache: 6 GB
Data ports: 4 x 4/8/16Gbps FC
Expansion: 6Gbps SAS port
Other ports: Mini-USB CLI port
Standard Software: 64 Snapshot
(Snapshots: 64/512 (Standard/Maximum
Upgradeble Firmware: Yes 
(Warranty: Falnic (Iran HP

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا