ایسوس در مسیر سقوط

به گزارش سیناپرس به نقل از ایتنا،همزمان با تهیه و انتشار گزارش عملکرد شرکت‌های مهم آی‌تی دنیا در همه زیربخش‌ها، شرکت ایسوس هم اطلاعات و اعداد و ارقام خود را در اختیار رسانه‌ها قرار داد.
گزارش‌های مالی شرکت ایسوس اما خبر از افت درآمد ماهانه و سالانه این غول فناوری می‌دهند تا سهامداران این شرکت نگران آینده آن باشند.

شرکت ایسوس مانند سایر غول‌های فناوری اقدام به انتشار گزارش‌های مالی خود در ماه جولای کرده است، با این تفاوت که این اطلاعات، نتایج خوبی برای کارشناسان دربرنداشته‌اند.

آنگونه که ارقام منتشره نشان می‌دهد و بر اساس این گزارش‌ها، درآمد این شرکت در ماه جولای برابر با ۱ میلیارد و ۴۰ میلیون دلار بوده است که رقمی نگران‌کننده برای این شرکت به‌حساب می‌آید.
 

تحلیلگران بازار معتقدند این آمار نشان از سقوط درآمد این شرکت به میزان نزدیک به چهار پنجم درآمد در ماه گذشته میلادی دارند، و اگر بخواهیم دقیق تعبیر کنیم، شاهد سقوط ۱۸.۸ درصدی درآمد ایسوس هستیم.

البته گفتنی است که شرایط یاد شده محدود نیست و تنها به یک بحران یک‌ماهه اشاره ندارد، بلکه به وضوح دیده می‌شود که درآمد این شرکت در مقایسه با سال گذشته میلادی در ماه مشابه نیز با سقوط قابل توجهی همراه بوده است.
در حقیقت گزارش به صراحت می‌گوید که شاهد کاهش ۵.۳۴ درصدی درآمد خالص این شرکت مشهور در این بازه زمانی بوده‌ایم.

شایان ذکر است که درآمد کلی شرکت ایسوس در ۷ ماه نخست سال ۲۰۱۷ با افتی ۷.۳۶ درصدی روبرو بوده است، و در حقیقت همین موضوع است که باعث می‌شود آینده شرکت مزبور برای کارشناسان، به‌شدت نگران‌کننده به نظر برسد، چرا که درآمد سال ۲۰۱۶ ایسوس نیز در مقایسه با سال ۲۰۱۵، ۱.۱۳ درصد سقوط داشته است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا