فراخوان ارسال مقاله به کنفرانس جهانی گردشگری و مدیریت هتلداری ، سریلانکا

سینا پرس : دومین کنفرانس بین المللی گردشگری و مدیریت هتلداری با عنوان کامل Second International Conference on Tourism and Hospitality Management 2015 (ICTHM 2015) در روزهای دوم تا چهارم نوامبر سال 2015 برابر با یازدهم تا سیزدهم آبان ماه سال 1394 به مدت سه روز در شهر کلمبو ، سریلانکا برگزار خواهد شد البته با ذکر این نکته که روز سوم (چهارم نوامبر) به همراهی کردن تور این کنفرانس اختصاص دارد  .

این کنفرانس فرصتی را برای پژوهشگران ، دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، متخصصان و کارشناسان این حوزه ایجاد می کند تا بتوانند با حضور خود در این رویداد علمی ، به تبادل اطلاعات ، نظرات ، ایده های نو و علمی پرداخته  و مسائل نو ظهور در رابطه با گردشگری و هتلداری را به چالش بکشند .

مباحث و عناوینی که برای شرکت کنندگان در این کنفرانس در نظر گرفته شده اند از محدودیت خاصی برخوردار نبوده و در صورت مرتبط بودن با یکی از موضوع های اصلی کنفرانس قابل پذیرش هستند . برخی از این عناوین ، عبارت اند از :

اقتصاد گردشگری ، بازاریابی گردشگری ، مدیریت گردشگری ، گردشگری / قانون سفر ، گردشگری تفریحی و اوقات فراغت ، آموزش گردشگری ، گردشگری و توسعه اقتصادی ، جغرافیای گردشگری ، مدل سازی تقاضا و پیش بینی گردشگری ، حمل و نقل و تدارکات ، آینده گردشگری ، سیاست گردشگری ملی و منطقه ای ، مدیریت هتلداری و بازاریابی ، مدیریت رستوران و بازاریابی ، گردشگری ورزشی ، آژانس های مسافرتی و تور اپراتورها ، گردشگری بین المللی و نقش گردشگری پایدار ، گردشگری روستایی و …..

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند خلاصه مقاله خود را به آدرس الکترونیکی icthm3000@gmail.com ارسال کنند و سپس در صورت پذیرش خلاصه مقاله می توانند نسبت به ارسال مقاله کامل خود به آدرس الکترونیکی cheerslanka@gmail.com  اقدام کنند . آخرین مهلت ارائه خلاصه مقاله تاریخ سی ام ماه ژوئن سال 2015 برابر با نهم تیر ماه سال 1394 اعلام شده است و اعلام نتایج پذیرفته شدگان خلاصه مقالات پس از پنج روز یعنی در تاریخ پنجم جولای سال 2015 برابر با چهاردهم تیر ماه سال 1394 انجام می شود . مهلت ارسال مقاله کامل تا تاریخ سی ام سپتامبر برابر با هشتم مهرماه سال 1394 مشخص شده است . قابل توجه است فقط مقالات کاملی که در این کنفرانس شرکت می کنند ، در مجموعه مقالات منتشر خواهند شد .

آخرین مهلت ثبت نام زود هنگام تا تاریخ سی ام جولای سال 2015 برابر با هشتم مرداد ماه سال 1394 اعلام شده است در صورتی که علاقمندان پس از این تاریخ ثبت نام کنند ، جزء ثبت نام کنندگان تاخیری محسوب خواهند شد .

لازم به ذکر است که اطلاعات تکمیلی در رابطه با نحوه برگزاری و ثبت نام این کنفرانس در وب سایت رسمی آن به آدرس الکترونیکی http://www.tourismconference.info   قابل دسترسی و مشاهده است  .

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا