اعطای رتبه علمی پژوهشی به نشریه بین المللی چند تخصصی "سرطان"

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی پژوهشکده معتمد جهاددانشگاهی، دکتر کیوان مجیدزاده رییس پژوهشکده، با اعلام این خبر گفت: نشریه ی بین المللی چندتخصصی سرطان باهدف انتشار مقالات مرتبط با حوزه ی سرطان در تخصص ها و زمینه های مختلف اعم از علوم پزشکی، پایه و مهندسی از سال گذشته فعالیت خود را آغاز نمود و نخستین شماره از نشریه دی ماه 1395 در پایگاه اینترنی این مجله به آدرس www.mcijournal.com نمایه گردید.
دکتر مجیدزاده سردبیر این نشریه، با اشاره به این مطلب که اعضای هیات داوران این مجله شامل مجرب ترین متخصصین داخلی و خارج کشور هستند که داوری ها را جهت پذیرش و انتشار مقالات براساس استانداردهای بین المللی انجام میدهند، افزود: نشریه چند تخصصی سرطان، در حال حاضر در تمام زمینه های مربوط به سرطان، از جمله؛ پیشگیری، تشخیص زودهنگام، پاتوفیزیولوژی، تشخیص، درمان، زیست شناسی سلولی و مولکولی، ژنتیک، اپیدمیولوژی، فیزیولوژی، توانبخشی، طب مکمل و جایگزین، کیفیت زندگی و نیز کاربرد بیوفتونیک، امواج رادیویی و بیوالکترونیک در پزشکی مقاله می پذیرد.
گفتنی است، این نشریه تاکنون در پایگاه هایی همچون Google scholar و Directory of Research Journals Indexing (DRJI) نمایه شده است.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی نشریه، مقالات شماره های پیشین را مطالعه و یا جهت ارسال مقاله خود به نشریه، اقدام نمایند.