دستکش هایی خاص برای استفاده از گوشی در فصل سرما!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،یکی از مهمترین دغدغه های شخصی در روزهای سرد، گرم ماندن و در عین حال راحت بودن است. معضلی که بسیاری از کاربران گوشی ها و یا گجت های لمسی را درگیر کرده است. با بروز سرما استفاده از دستکش برای محفوظ ماندن از سرما لازم و ضروریست، اما اگر شما کاربر گجت های لمسی باشید گاهی سرما را به دور ماندن از گوشی و یا گجت خود ترجیح خواهید داد.

اما شرایط را به گونه ای تصور کنید که سرمای شدید اجازه بیرون آوردن دستکش را به شما ندهد؛ و یا کار شما با گوشی همراه خود به قدری ضروری باشد که این امکان را به طور کل از شما بگیرد. چه خواهید کرد؟

ارسال مسیج، چک کردن نقشه مسیریاب و یا حتی تصویربرداری در روزهای برفی امکاناتی را می طلبد که حتی با داشتن دستکش نیز قادر به کار با صفحه های لمسی باشید.

تکنولوژی این نیاز کاربران را نادیده نگرفته است و با طراحی دستکش های مخصوص به کمک کاربران در روزهای سرد زمستانی آمده است. صفحات لمسی با ایجاد یک شارژ الکترونیکی که پوست انگشت شما به صفحه می دهد ایجاد می شود که با اندک تماسی این ارتباط برقرار می شود. با تکرار این تماس ها و بارگذاری الکتریکی کاربر قادر به استفاده از صفحات لمسی خواهد بود. محققان و کارشناسان تکنولوژی به تازگی توانسته اند با ابداع دستکش هایی این بارگذاری را به آسانی و بدون نیاز به بیرون آوردن دست ها از دستکش انجام دهند. این دستکش ها که حاوی یک قطعه دوخته شده در داخل آن می باشند، بارگذاری الکتریکی را انجام می دهد که کار انگشتان را راحت می کند. در این روش برای بارگذاری آسان تر از آلیاژهایی نظیر مس و یا نقره برای ارتباط بهتر استفاده می کنند، به این شکل که تکه ای از آلیاژ رسانا را در منطقه نوک انگشتان در داخل دستکش ها می دوزند تا ارتباط به بهترین شکل ایجاد شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا