کیفیت اینترنت ایران افزایش پیدا می‌کند

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،محمد جواد آذری جهرمی، مدیر عامل شرکت ارتباطات زیر ساخت ایران و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان گزینه مطرح وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوازدهم در صفحه رسمی اینستاگرام خود وعده افزایش کیفیت اینترنت ایران را با حذف بیش از  ۱۷۰ اپراتور ارتباطی و خدماتی با ایران را داد که حالا به صورت مستقیم و بدون واسطه‌های متعدد با ایران در ارتباط خواهند بود که در نهایت باعث افزایش کیفیت سرویس‌های ایرانی مستقر در شبکه ملی اطلاعات، گسنرش کسب و کارهای ایرانی در خارج از مرزهای کشور و از همه مهمتر افزایش کیفیت اینترنت ایران خواهد شد.

محمد جواد آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام رسمی خود با اشاره به حذف واسطه از ۱۷۰اپراتور ارتباطی و محتوایی به منظور افزایش کیفیت اینترنت ایران از سوی ارائه دهندگان اینترنت گفت:

از روز پنج شنبه، ارتباطات بین الملل ایران با بیش از یکصد و هفتاد اپراتور ارتباطی و محتوایی دنیا با حذف واسطه های متعدد به صورت مستقیم برقرار خواهد شد. اثرات این کار بهبود جدی کیفیت اینترنت تحویلی زیرساخت به اپراتورهای ایرانی و نیز بهبود کیفیت سرویسهای ایرانی مستقر در شبکه ملی اطلاعات در سایر کشورهای دنیا خواهد بود. در نتیجه می‌توان امیدوار بود که شرایط برای کسب و کار سرویسهای ایرانی در خارج از مرزهای کشور فراهم شود. این مهم بر اساس سند الزامات توسعه شبکه ملی اطلاعات و باز طراحی شبکه ارتباطات بین الملل ایران و اصلاح مدلهای مسیریابی سابق و عقد تفاهمات بین المللی متعدد است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا