تصاویر ون تبدیل شده مرسدس به جت شخصی فوق مدرن

خودروی ون Sprinter در زمره به روزترین ون های تولید شده در جهان قرار می گیرد که می توان با آن هر جاده ای را پیمود. این خودرو که توسط شرکت خودروسازی مرسدس بنز طراحی و ساخته شده است حالا در اختیار شرکت Senzati بریتانیا قرار گرفته است. طراحان و مهندسان خوش ذوق این شرکت نیز با بهره گیری از تازه ترین فناوری های روز ارتقای خودرو، نه تنها از نظر ظاهری تغییراتی در آن ایجاد کرده اند بلکه از آن مهمتر به سراغ فضای داخل رفته و با انجام دگرگونی های دیدنی، آن را به یک جت شخصی فوق مدرن تبدیل کرده اند.

تغییرات و به روزرسانی ها در این خودرو گسترده است. از صندلی ها گرفته تا سیستم کامل صوتی و تصویری و سرویس بهداشتی، همه چیز حکایت از خلق محصول جدیدی به نام Jet Sprinter دارد.

مشتریانی که به خرید این خودروی ارتقایافته علاقمند باشند می توانند مدل مورد نظر خود را با توجه به نیازهایی که دارند به شرکت Senzati داده و پس از چند روز خودروی متحول شده خود را دریافت کنند.

خودرو

خودرو

خودرو

 

این شرکت بر اساس طرح های مختلف، صندلی ها را در ردیف ها و مدلهای متنوعی در خودرو جاسازی می کند به طوریکه امکان نصب تا ۸ صندلی در آن وجود دارد. حتی در یک مدل تصاویری دیده می شود که میز کار نیز در آن تعبیه شده است!

در برخی مدلها نه تنها سرویس بهداشتی، بلکه تخت خوابی کوچک نیز در نظر گرفته شده است.

یکی از ویژگیهای خاص این خودرو سرمایش و گرمایش مجزا برای هر صندلی است.

به گزارش مهر، در یکی از طرحهای داخل این خودرو، امکان تعبیه آشپرخانه ای کوچک نیز در نظر گرفته شده است. یخچال، سیستم کنترل جریان هوای داخل و نورپردازی مجزا برای هر صندلی از دیگر ویژگیهای خاص این محصول جدید به شمار می آیند.

خودرو

خودرو

خودرو

خودرو

خودرو

هر صندلی پورت USB و اتصالات HDMI خاص خود را دارد. در جت جدید مرسدس بنز که توسط Senzati ارایه شده سیستم سینمای خانگی نیز به چشم می خورد. در عین حال کنسول  PlayStation، پخش کننده Blu-ray، رادیوی دیجیتالی، اینترنت پرسرعت برای سیستم های همراه نیز از دیگر امکانات غیرقابل چشم پوشی این خودروی ون است.

قیمت این خودرو از ۳۱۷ هزار دلار آغاز می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا