فراری به دنیای شاستی بلند ها می آید

به گزارش سیناپرس به نقل از دی جی کالا مگ،تا  چند سال دیگر بجز تولید خودروهای اسپرت و سرعتی، شاهد عرضه‌ی خودروهای آفرودی نیز هستیم. نام این خودرو F16x است و احتمالا تا سال ۲۰۲۱ معرفی می‌شود. گفته می‌شود که این خودرو تا سال ۲۰۲۲ به عنوان یکی از شاسی‌بلندهای پرچم‌دار در دنیا شناخته خواهد شد.

فراری F16x هم‌چون ب‌ام‌و X6 یک خودروی لوکس اسپرت در کلاس شاسی‌بند کوپه است. هنوز در مورد این خودرو اطلاعات زیادی نداریم اما به نظر می‌رسد که این خوردو در دو مدل موتور به بازار عرضه شود. مدل اول، هیبریدی است و از یک پیشرانه‌ی بنزینی ۸ سیلندر خورجینی بهره می‌برد. مدل قدرتمنتر به یک پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر خورجینی مجهز می‌شود. قیمت حدودی این خودرو ۳۴۲ هزار دلار تخمین زده شده است. در تمامی مدل‌ها، نیروی محرکه به چهار چرخ توزیع می‌گردد.

GTC4Lusso

این شاسی‌بلند از پلت‌فرم مدل GTC4Lusso بهره خواهد برد. فراری GTC4Lusso اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ تولید شد. این خودرو یک تومبیل اسپرت گرندتور یا ۳ در شوتینگ‌برک (Shooting Brake) است. این اتومبیل مشابه حدس و گمان ما از شاسی‌بلند F16x در دو مدل پیشرانه‌ی ۸ سیلندر خورجینی تویین توربو و ۱۲ سیلندر خورجینی عرضه شده است و از یک گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه بهره می‌برد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا