ارایه آخرین یافته های درمانی در پنجمین همایش قلب و فناوری های نوین

رییس این انجمن در مورد جزئیات برگزاری پنجمین همایش قلب و فناوری های نوین گفت: این همایش در راستای ارتقای دانش پزشکی در رشته قلب، تبادل نظر متخصصان این رشته و دست اندرکاران صنعت دارویی و تجهیزات پزشکی برپا می شود.دکتر مسعود قاسمی اظهار کرد: در این همایش بیماری افزایش فشار خون شریانی، داروهای ترکیبی، قرص های حاوی ترکیبات توامان ضد لخته و انعقاد، ضد فشار خون و کاهنده چربی خون مورد بررسی قرار می گیرد.

وی گفت: آنفارکتوس حاد قلبی، درمان آنژیوپلاستی اورژانس و درمان های پیشرفته، اختلالات ریتم قلبی و درمان آریتمی با تکنیک مدرن سرمادهی (کرایو)، استنت های قلبی و عروقی، ارزیابی آخرین دستاوردهای پزشکی در درمان نارسایی قلب، پیشگیری در بیماری های عروقی به ویژه قلب و روش های مشترک متخصصان قلب و عروق و کلیه در درمان فشار خون از دیگر محورهای این همایش است.

رییس انجمن آترواسکلروزیس ایران با بیان اینکه پانل ها و کارگاه های عملی نیز در حاشیه این همایش برگزار می شود، افزود: سخنرانان و اساتید داخلی و خارجی در این همایش به ارایه مطالب علمی می پردازند. همچنین برای پرستاران قلب و عروق بخش ویژه مراقبت های پس از جراحی های باز و مراقبت های پس از سکته و آنژیوگرافی، پانل های جداگانه ای درنظرگرفته شده است.به گفته قاسمی، امتیاز بازآموزی کامل به متخصصان داخلی قلب، فلوشیپ های قلب و پزشکان عمومی شرکت کننده در این همایش ارایه می شود.

 به گزارش انجمن آترواسکلروزیس ایران،پنجمین همایش قلب و فناوری های نوین با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مرکز تحقیقات آندووسکولار و انجمن علمی آترواسکلروزیس ایران در روزهای 22 تا 25 اردیبهشت ماه جاری در استان گیلان برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا