ارسال مقاله به کنفرانس 2015ICCTME تایلند

از آنجایی که در کشورهای صنعتی و پیشرفته، کامپیوتر در زندگی افراد حضوری اجتناب ناپذیر دارد،  به همین دلیل طراحی و ساخت اجزای مختلف و نیز نرم افزارهای مورد نیاز از اهمیت بسیاری برخوردار است . این کنفرانس توسط URENGحمایت می شود و فرصتی است تا محققان، مهندسان و دانشجویان ازدانشگاه های سراسر جهان  به تبادل ایده های جدید و تجارب خود برای ایجاد روابط تجاری و علمی فرهنگی بپردازند. مقالات پذیرفته شده در THOMSON ISI و GOOGLE SCHOLAR نمایه خواهند شد و گواهینامه بهترین ارائه مقاله در زمان کنفرانس توزیع می شود.

 

مباحث و عناوینی که برای شرکت کنندگان در این کنفرانس در  نظر گرفته شده است در صورت مرتبط بودن با موضوع اصلی کنفرانس یعنی مهندسی مکانیک و تکنیک های محاسباتی،  قابل پذیرش هستند. برخی از عناوین کلی که این کنفرانس بر آنها تمرکز خواهد داشت ، عبارت اند از :

-مهندسی مکانیک

-محاسبات کامپیوتری

-علوم کامپیوتر و مهندسی کامپیوتر

-نرم افزار کامپیوتر

-مهندسی نرم افزار کامپیوتر

-فناوری اطلاعات

-هوش مصنوعی و تکنیک های پردازش اطلاعات

-مکانیک کاربردی

 

تاریخ های مهم:

آخرین مهلت ارسال چکیده ها و مقالات 21 اردیبهشت(11می 2015) ، اعلام نتایج داوری مقاله ها 28 اردیبهشت  ( 18 می 2015 ) و آخرین مهلت ثبت نام 4خرداد(25 می) است

علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند خلاصه مقاله خود را به صورت الکترونیکی ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت کنفرانس مراجعه کنند.

 

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا