جهاددانشگاهی در حوزه فناوری کارهای بزرگی انجام داده است

به گزارش سیناپرس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، علی اکبر اختری اظهار کرد: شاید جهاددانشگاهی نتوانسته باشد در زمینه توسعه علمی به معنای تولید مقالات خیلی نقش آفرینی کرده باشد، اما انصافا در زمینه توسعه فناوری و نوآوری کارهای بسیار بزرگ و ارزشمندی انجام داده است.
وی ادامه داد: در طول یکی دو سال اخیر نیز مجموعه جهاددانشگاهی چه در سطح کشور و چه در سطح استان کرمانشاه دستاوردهای ارزشمندی در حوزه نوآوری و فناوری داشته است. 
رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: دانشگاه صنعتی کرمانشاه هم اکنون با سازمان جهاددانشگاهی استان همکاری بسیار تنگاتنگی دارد که از این همکاری بسیار رضایت داریم. 
اختری تصریح کرد: تصورم این است جهاددانشگاهی باید مقداری در تعیین رسالت اصلی و مسیر حرکت خود تغییراتی ایجاد کند و بیش از هرچیز به سمت توسعه فناوری و نوآوری حرکت کند. 
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ایده های بسیار زیادی در میان جوانان و دانشجویان استان وجود دارد که مرکزی برای ارایه این ایده ها در سطح دانشگاه ها دیده نمی شود، اما اگر جهاددانشگاهی این ماموریت را بر عهده گیرد و به بارورکردن ایده های جوانان کمک کند، قطعا در مسیر توسعه استان و کشور گام های بزرگی برداشته خواهد شد. 
رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه اظهارکرد: همچنین جهاددانشگاهی ظرفیت بسیار بالایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد شرکت های دانش بنیان دارد که نیاز است این بخش از فعالیت های خود را نیز توسعه دهد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا