افتتاح اولين شعبه سيناپرس در اصفهان

به گزارش سیناپرس  به نقل از ایکنا، مرتضی تیموری، رییس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در نشست خبری نخستین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری ( ICS۲۰۱۷) در اصفهان، اظهارکرد: جهاددانشگاهی تامین کننده نیازهای کشور است و تعاملات خوبی با شهرداری اصفهان در حوزه‌های مطالعاتی و پژوهشی انجام داده است. 
مرتضی تیموری، رییس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در نشست خبری نخستین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری ( ICS۲۰۱۷) در اصفهان، اظهارکرد: جهاد دانشگاهی تعاملات خوبی با شهرداری اصفهان در حوزه‌های مطالعاتی و پژوهشی انجام داده است. 
وی تصریح کرد: جشنواره‌ نوین شهری می‌تواند سرمایه‌‌های بالقوه را به فعل تبدیل کند و به جای مهاجرت مغرها و نخبگان، استفاده‌ بهینه‌ای از آن‌ها درکشورمان داشته باشیم. وقتی دانشجویان، همکلاسی‌ها و دوستان خود را در جشنواره می‌بینند آن‌ها نیز به ایجاد چنین دستاوردهایی تشویق خواهند شد.
تیموری با توجه به برگزاری برنامه‌های این نمایشگاه گفت: همزمان با این نمایشگاه، اولین شعبه  خبرگزاری تخصصی علم و فرهنگ با عنوان سینا پرس در اصفهان افتتاح می‌شود و از شهدای فناوری نوین نیز  تجلیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه جهادصنعتی اصفهان۴ شهید فناوری‌های نوین تقدیم انقلاب کرده است، افزود: شهید مقیمی‌زاده، در حین تست موشک به شهادت رسیده‌اند و شهید آذری نیز ایجاد کننده‌ طرح‌های مختلف علم و فناوری بودند و کارهای زیادی در زمینه‌ فناوری‌های نوین انجام دادند.
تیموری با اشاره به برگزاری نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری، افزود: ۳۵ مجموعه جهاد دانشگاهی و شرکت‌های وابسته به آن در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان افزود: در زمان جنگ که امکان فراهم کردن برخی نیازها در زمینه فناوری به کشور فراهم نبود، ۲۰۰ طرح فناورانه به وجود آمد که ۵۰ محصول آن تولید شد.

جهاددانشگاهی تامین کنند نیازهای کشور است 
همچنین رییس جهاد دانشگاهی واحد اصفهان نیز  گفت: هر زمان که نیازها در زمینه‌های مختلف اعلام شود، جهاد دانشگاهی نیز در کنار دیگر مراکز به تامین آن نیازها خواهد پرداخت
محمود مراثی با اشاره به برگزاری نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری در اصفهان، افزود: من خوشحالم که این حرکت نوین در اصفهان آغاز شده  و آغاز شدن آن هم  مقارن باسالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی است.
وی با اشاره به همکاری‌های مشترک  جهاد  واحد اصفهان با شهرداری، بیان کرد: در زمینه‌های مطالعات گردشگری و مطالعات جامعه شناسی شهری، طرح‌های مشترکی انجام داده‌ایم و امیدواریم که این همکاری‌ها گسترش بیشتری پیدا کرده و شروعی برای کارهای هرچه بهتر باشد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا