نمایشگاه الکامپ 23 پایان یافت

به گزارش سیناپرس به نقل از خبرگزاری ایرنا، بیش از ۸۰۰ شرکت داخلی و خارجی در فضایی به مساحت ۳۴ هزار متر مربع به مدت ۴ روز آخرین خدمات، محصولات و دستاوردهای خود را به معرض نمایش گذاشتند و افزون بر ۴۵۰ شرکت استارتاپی ( کسب و کار نوپا) در این مدت ایده ها و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.
در این نمایشگاه، فاز سوم شبکه ملی اطلاعات به عنوان یکی از بزرگ ترین دستاوردهای دولت یازدهم رونمایی شد.
به گفته رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، این نمایشگاه در قیاس با سال قبل ۷۰ درصد رشد کمی داشت و فضای مفید این نمایشگاه به ۳۴ هزار رسید.
ناصر علی سعادت همچنین از مسیر ثبات و صعود الکامپ در سه سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: الکام استارز یکی از ۲۹ سالن نمایشگاه الکامپ ۲۳ بود که جوانان خلاق و نوآور ایده ها و محصولات خود را در ان عرضه کردند و اگر شرکت های قدیمی دیر بجنبند، چه بسا جایگاه خود را از دست خواهند داد.
باقر بحری، مدیر اجرایی الکامپ ۲۳ هم به خبرنگاران گفت: هر چند الکامپ ۲۳ موفقیت های خوبی داشت اما در برخی زمینه ها کاستی هایی داشتیم که درصدد رفع آنها در الکامپ بعدی برمی آییم.
وی راه اندازی سالن های اشتغال و گیم نت را برنامه های مد نظر برای الکامپ در سال های بعد اعلام کرد و گفت: بزرگ ترین اقدام ما برای الکامپ بعدی ارتقای کیفیت نمایشگاه است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا