شکست تجاری ماهواره آرژانتینی در سال ۲۰۱۶

به گزارش سیناپرس به نقل از اسپاش، شرکت مخابرات دولت آرژانتین، در سال گذشته از ماهواره‌ی مخابراتی آرست ۲  حدود ۱۱ میلیون دلار درآمد کسب کرده است، درحالی‌که هدف این بود که این مبلغ به ۲۲/۳ میلیون دلار برسد. این مبلغ پیش‌بینی‌شده با توجه سرمایه‌گذاری اولیه برای آرست-۲ تعیین‌شده است. 
باوجود آمارهای سال ۲۰۱۶، رودریگو دلوردو (Rodrigo de Loredo)، مدیر اجرایی پروژه‎ی آرست، در مورد سال ۲۰۱۷خوش‌بین است. به‌ویژه آن‌که با حضور این پروژه در نمایشگاه فضایی آمریکا و همچنین متقاضیانی که در بازار ایالات‌متحده برای این ماهواره‌ی مخابراتی پیداشده است، سال خوبی برای این ماهواره پیش‌بینی می‌شود. دراین‌باره،  دلوردو اظهار داشت: «با حضور در نمایشگاه فضایی آمریکا سعی در افزایش بازدید نمونه‌کارها توسط مشتریان داشتیم و کوشش کردیم تا افزایش آگاهی عمومی از وجود چنین نام تجاری در صنعت ماهواره‌ای صورت بگیرد.»
گفتنی است که ماهواره‌ی مخابراتی آرست-۲ ، دارای ۱۶ترانسپاندر ۳۶مگاهرتزی و ۴ ترانسپاندر ۷۲ مگاهرتزی از نوع Ku است. که روی‌هم‌رفته این ماهواره دارای حداکثر ظرفیت ۸۶۴ مگاهرتزی است . همچنین این ماهواره دارای دو آنتن است که یکی از آن‌ها ۲ متری و انعطاف‌پذیر بوده و دیگری به‌صورت ثابت و به طول ۱/۳میلی‌متری هست.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا