طرح های منتخب جایزه «چالش نوآورانه» اعلام شد

به گزارش سیناپرس از سازمان نظام صنفی رایانه ای، سهیل مظلوم دبیر اجرایی نخستین هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی زبانان با اعلام این خبر گفت: اولین دوره جایزه چالش نوآورانه یکی از برنامه های جانبی هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی زبانان است که با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و انجمن تشکل های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورهای عرب (اجمع) برگزار می شود.

وی افزود: در بازه زمانی اعلام شده بیش از هشتاد طرح خلاقانه در زمینه های متنوع و مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات به دبیرخانه ارسال شد. این طرح ها پس از غربال گری اولیه، توسط گروه داوران بررسی و بیست طرح برتر جهت ارایه در برنامه انتخاب شده اند.

مظلوم همچنین با بیان این که برنامه های تخصصی متعدد در نخستین هفته فناوری اطلاعات و ارتباطات پارسی زبانان از جمله پنل های تخصصی با حضور بزرگان فناوری اطلاعات ایران و دنیا، برنامه جایزه مسوولیت پذیری اجتماعی به شرکت ها، نشست های معرفی محصولات و خدمات و بخش نمایشگاهی در نظر گرفته شده است، گفت: کلیه ارایه کنندگان بیست طرح منتخب و نیز کلیه افرادی که در برنامه مشارکت داشته و طرح هایشان را ارسال کرده اند اما در فهرست منتخبان نهایی نیستند، میهمان همایش بوده و درصورت دریافت کارت می توانند به صورت رایگان در برنامه جایزه چالش نوآورانه حضور یافته از سایر بخش های همایش نیز استفاده کنند.

براساس این گزارش نخستین دوره جایزه چالش نوآورانه در روزهای هشتم و نهم شهریور ماه امسال برگزار خواهد شد. در روز نخستن این رویداد، صاحبان ایده ها و طرح های راه یافته در مقابل هیات داوران و تماشاچیان به ارایه طرح های خود خواهند پرداخت.

ملاک های انتخاب طرح های برتر براساس آنچه پیشتر نیز اعلام شده است، در دو بخش امتیاز داوران و تماشاچیان بوده و به تماشاچیان پس از هر ارایه فرصت امتیازدهی داده می شود. از میان این 20 طرح، پنج طرح برتر در روز دوم و پس از نشست داوران اعلام خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا