چرا از مدیر خود ناراضی می‌شویم؟

به گزارش سیناپرس به نقل از نوپانا، این عقیده در افرادی که در قسمت توسعه کسب‌وکار بودند یا نقش‌های اداری داشتند، بیشتر بود (حدود ۴۸ درصد از مردان و ۴۷ درصد از زنان)؛ این درحالی است که تنها ۲۱ درصد از کارکنان منابع انسانی با این نگرش موافق بودند.

کارمندان جوان‌تر با سن ۱۸ تا ۲۵ سال دید مثبت‌تری به رئیس خود داشتند و تنها ۲۷ درصد از آنها با این نگرش موافق بودند. درحالی که ۳۸ درصد کارکنان مسن‌تر با سن ۵۶ تا ۶۰ سال دید منفی به رئیس‌شان داشتند.

طبق نتایج این نظرسنجی، پنج موردی که اکثر کارمندان، تقاضای بهبود آنها در مدیرشان را داشتند، ارتباطات، پاسخ‌گویی، مثبت بودن، صداقت و اخلاق بود. نیمی از مردان و ۴۸ درصد از زنان، ارتباطات را در ابتدای لیست خود قرار دادند.

وقتی از کارمندان پرسیده شد که به نظرشان می‌توانند بهتر از رئیس خود کارها را انجام دهند یا نه؟، ۳۶ درصد از مردان و ۳۴ درصد از زنان جواب مثبت دادند. ۳۵ درصد از افراد با سن ۴۱ تا ۴۵ سال که بیش‌ترین اعتماد به نفس را نسبت به توانایی‌های خود داشتند نیز با این دیدگاه موافق بودند.

پس‌زمینه آموزشی نیز در پاسخ به این سوال نقش مهمی دارد. ۵۳ درصد از کارمندان با تحصیلات دبیرستانی و ۳۲ درصد از کارمندان با مدرک لیسانس معتقد بودند که کارها را بهتر از رئیس‌شان می‌توانند انجام دهند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا